Börheää rakkautta Börheää rakkautta
Ja sitten herätyskello soi Ja sitten herätyskello soi
ketterä kuin pantteri ketterä kuin pantteri
hei sinä siellä hei sinä siellä
Kohta tulee lunta Kohta tulee lunta
Tissit Tissit
Daniels on boliisi Daniels on boliisi
honkrave honkrave
Ugandan parlamentti Ugandan parlamentti
maanantai maanantai
Kevyesti nousee Kevyesti nousee
lämmin paikka lämmin paikka
Carrie Emberlyn Carrie Emberlyn
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana mutsi Ihana mutsi
all ai vant for kristmäs :-D all ai vant for kristmäs :-D
Kasvattaako Turppi hamstereita? Kasvattaako Turppi hamstereita?
someone fucking dying today someone fucking dying today
puntilla puntilla
Sillä välin Australiassa Sillä välin Australiassa
Tarjoiluehdotus Tarjoiluehdotus
Sehän onkin hieno mies Sehän onkin hieno mies
Nuuhkista Nuuhkista
joulu sirkus taas alkaa joulu sirkus taas alkaa
 762 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.6 MB, 1 tiedosto, 16.04.2024 05:57:30
[ + 6 - | ]

yhteiskunta missä elämme

[69878] [yhteiskunta_missa_elamme.png] [1.6 MB] [828x830] [] []
yhteiskunta_missa_elamme.png

yheiskunta

 · 

ihminen

(50)  · 

altaaseen kuseminen

16.04.2024 06:45:09
#614657 [+-] Piilota Suosittele

Mut eiks tää oo jotenki omituista, että jos kaikki muut kusee keltasta niin yks sitte sinistä? Kyllähän semmoselle pitää nauraa. Se on ihan sama, että onko siinä jäbätättäresdä mitään naurettavaa tai hauskettavaa että vois osottaa muille autisteille, että "Määpäs oon aivan khyber hiennnnooooh".

Sittern Archnold T-800 tullee ja reppii kaikilta uimahallissa muita pilikkaavilta käjet, pippelit ja jos mahdollista niin ne pienet tissitki jonka jäläkeen ne syyään. Tyyliin Kiinalaisella menúlla. Senki siis miks ei, ei ejeijei. Koska se on täysin mahdotonta (teille muille - muahahahahaaa) syöllissää mitä vaan osastolla saa ja sitte ruppeen lihotuttaan ittiäni aina ku pääsen keittiön varastoon niin vetäsen saman tien sen litran verran rypsiöljyä niin tulen läskimmäksi ja voimakkaammaksi. Iltaisin syön palasaippuaa nuolen jotakin mitä lie jälkiä täällä jääkaapin vieressä onkaan, mutta okei, vähän varovaisemmin.

16.04.2024 16:12:10
#614682 [+1] Piilota Suosittele

>>614657
Aika homo oot jos vaan kusen näet.
Tolle nauretaan koska sillä ei ole yhtä pitkät kädet ku muilla. Siksi se pitää käsiään veden alla ettei muut näkis. Nyt jo myöhäistä.

Homo siis olet kun kusi mielessä kokoajan

[ 4 viestiä | ]