Woke Woke
tissit tissit
True nudist flashing True nudist flashing
Koulun logiikka Koulun logiikka
Spiritual Spiritual
Perjantai Perjantai
Taloudesta.. Taloudesta..
Pikku kovettumat kantapäästä Pikku kovettumat kantapäästä
True nudist flashing True nudist flashing
Summerdance Summerdance
Koira pelastaa isäntänsä Koira pelastaa isäntänsä
nuotio apustus nuotio apustus
Kohti kiinan mallia Kohti kiinan mallia
Scholtzhitler Scholtzhitler
Vihreät 🤦‍♂️ Vihreät 🤦‍♂️
Salaliitto-sammakko Salaliitto-sammakko
Ehkä se tapahtui, mutta... Ehkä se tapahtui, mutta...
Mittens armeijassa Mittens armeijassa
ylilaudan kuningatar ylilaudan kuningatar
Kyllä kannatti, kun sai mitalinkin. + muut sankarit. Kyllä kannatti, kun sai mitalinkin. + muut sankarit.
SDP:n kesärieha SDP:n kesärieha
kotkan meripäivät kotkan meripäivät
Totta Totta
Kipsun elämä on blues Kipsun elämä on blues
 762 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.6 MB, 1 tiedosto, 16.04.2024 05:57:30
[ + 6 - | ]

yhteiskunta missä elämme

[69878] [yhteiskunta_missa_elamme.png] [1.6 MB] [828x830] [] []
yhteiskunta_missa_elamme.png

yheiskunta

 · 

ihminen

(50)  · 

altaaseen kuseminen

16.04.2024 06:45:09
#614657 [+-] Piilota Suosittele

Mut eiks tää oo jotenki omituista, että jos kaikki muut kusee keltasta niin yks sitte sinistä? Kyllähän semmoselle pitää nauraa. Se on ihan sama, että onko siinä jäbätättäresdä mitään naurettavaa tai hauskettavaa että vois osottaa muille autisteille, että "Määpäs oon aivan khyber hiennnnooooh".

Sittern Archnold T-800 tullee ja reppii kaikilta uimahallissa muita pilikkaavilta käjet, pippelit ja jos mahdollista niin ne pienet tissitki jonka jäläkeen ne syyään. Tyyliin Kiinalaisella menúlla. Senki siis miks ei, ei ejeijei. Koska se on täysin mahdotonta (teille muille - muahahahahaaa) syöllissää mitä vaan osastolla saa ja sitte ruppeen lihotuttaan ittiäni aina ku pääsen keittiön varastoon niin vetäsen saman tien sen litran verran rypsiöljyä niin tulen läskimmäksi ja voimakkaammaksi. Iltaisin syön palasaippuaa nuolen jotakin mitä lie jälkiä täällä jääkaapin vieressä onkaan, mutta okei, vähän varovaisemmin.

16.04.2024 16:12:10
#614682 [+1] Piilota Suosittele

>>614657
Aika homo oot jos vaan kusen näet.
Tolle nauretaan koska sillä ei ole yhtä pitkät kädet ku muilla. Siksi se pitää käsiään veden alla ettei muut näkis. Nyt jo myöhäistä.

Homo siis olet kun kusi mielessä kokoajan

[ 4 viestiä | ]