SPUUUDROOOO SPUUUDROOOO
Kissabläjäys Kissabläjäys
Da da da Da da da
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Huoru-Li Huoru-Li
Esko ja ikuinen maanantai Esko ja ikuinen maanantai
Jenkkihorot yhteiskuvassa Jenkkihorot yhteiskuvassa
Vitun ahvenanmaa :D Vitun ahvenanmaa :D
Vessalukemista :3 Vessalukemista :3
Pirimaalailujen jälkeen Pirimaalailujen jälkeen
Lähetyssaarnaaja Lähetyssaarnaaja
Pakko kuunnella taas uusiks Pakko kuunnella taas uusiks
Remove perse Remove perse
Ja Aatuhan ajatteli Ja Aatuhan ajatteli
Kuinka ydinvoima toimii Kuinka ydinvoima toimii
Spontaneous human combustion Spontaneous human combustion
Halloweenin ykkösasu: Arabialainen Diplomaatti Halloweenin ykkösasu: Arabialainen Diplomaatti
<3 <3
Elon-Chan Elon-Chan
Scööp Scööp
Muricaanien järjet Muricaanien järjet
Liukuportaat Liukuportaat
Hiiop! :3 Hiiop! :3
Katupartio Katupartio
 764 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 15.04.2024 20:51:37
[ + 3 | ]

Kiitos SDP

[69867] [Nayttokuva_2024-04-15_205051.png] [0.06 MB] [786x892] [] []
Nayttokuva_2024-04-15_205051.png

sdp

(558)  · 

velkaviisikko

 · 

rahaa

(7)  · 

on

(118)
15.04.2024 21:15:53
#614592 [+3] Piilota Suosittele

Jos nuo kaikki plussataan yhteen, niin ylivoimainen enemmistö lainasta on otettu kokoomusvetoisen oikeistohallituksen aikana

16.04.2024 02:29:08
#614645 [+1] Piilota Suosittele

Mää en todellakkaan tykkää Orposta, en saatanan vittu todellakkaan. Mutta ku kehitysvammaset on nostaneet aivan vitusti velekaa ja jättäneet laskun maksun muille niin.. Sairainta tässä on, että demonit sitten nyt vinkuu ja vonkuu, että miks otetaan lainaa maksaakseen niien kusemat hommat. Kysykää vittu saatana vaikka Mäkyseltä, helevetin pillun perse.

16.04.2024 16:42:17
#614689 [+-] Piilota Suosittele

>>614592 Jos taas nuo kaikki suhteutetaan hallitusvuosiin, mikä on relevantimpi tapa vertailla näitä, demarijohtoiset hallitukset ovat aivan omilla luvuillaan maan velkaannuttamisessa. Valtiontalouden on pelastanut vain se tosiasia, että äänestäjät ovat useammin ymmärtäneet oman parhaansa, eivätkä ole äänestäneet demareita.

16.04.2024 18:34:39
#614732 [+-] Piilota Suosittele

Jaa ei se sipilä kovin paska jätkä ollukkaan.. sillä on ollu yritystä.. mutta sitte ryssi maahanmuuttoasiat pahemman kerran..

[ 11 viestiä | ]