Rauhanturvaaja22 Rauhanturvaaja22
ooo ooo
Vihdoin korona on ohi! Vihdoin korona on ohi!
säkkisomali elementissään säkkisomali elementissään
brandy talore brandy talore
sinne meni sinne meni
printteri printteri
Kyl turuuuski! Kyl turuuuski!
Taas mennään! Taas mennään!
1:1 1:1
kissanainen oottaa lastia kissanainen oottaa lastia
7evill päätyi taivaaseen 7evill päätyi taivaaseen
Ennen ihmisillä oli järkeä päässä (ainakin joillakin) Ennen ihmisillä oli järkeä päässä (ainakin joillakin)
good boy good boy
Löydätkö kuvasta kamelin? Löydätkö kuvasta kamelin?
atk:n rakennusta atk:n rakennusta
elämme jo kalifaatissa elämme jo kalifaatissa
suihin ottoa suolenpäästä suihin ottoa suolenpäästä
oli ikävä oli ikävä
Loppukuun reseptit alá Boris :3 Loppukuun reseptit alá Boris :3
Kolomen metrin ponnarilla. Ihana nainen? Kolomen metrin ponnarilla. Ihana nainen?
hyvä arvostelu hermanni hyvä arvostelu hermanni
Rip harri Rip harri
motivaatiopuhe motivaatiopuhe
 708 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 06.04.2024 16:26:30
[ + 2 | ]

Hesarin kansi

[69563] [tiedosto.jpg] [0.54 MB] [1076x1452] [] []
tiedosto.jpg

06.04.2024 17:30:24
#612455 [+5] Piilota Suosittele

>>612452
En oo kyllä koskaan voinu käsittää että miks 2 "identtistä" juomaa, sanotaan vaikka 4,7% lonkeroa, niin se joka on tehty tislaamalla on kalliimpaa verotukseltaan, kuin se joka on tehty käymällä.

06.04.2024 21:53:10
#612575 [+3] Piilota Suosittele

Pelkästään käymisteitse valmistetussa on aina se kiljun paska maku jonka juuri nyt maistan kaljassani. Suurtuotannossa loppuhiiva kyllä tapetaan yleensä säteilyttämällä, mutta hiivaa se on kuollutkin hiiva jota aina vähän jää.

[ 10 viestiä | ]