Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Wehrmacht spurdo Wehrmacht spurdo
Markanteko loppui Markanteko loppui
Minun karvapallerot >:3 Minun karvapallerot >:3
Gondola vs spurdo ww2 Gondola vs spurdo ww2
Tenhon pyörä Tenhon pyörä
miinaharava miinaharava
Elmer1 käy kaupassa Elmer1 käy kaupassa
Meillä taitaa olla sama suunta Meillä taitaa olla sama suunta
Hyvää viikonloppua Hyvää viikonloppua
Oispa tulista bloody maryä Oispa tulista bloody maryä
auttaa kulkukissaa juomaan auttaa kulkukissaa juomaan
Vulgar Display of Börh Vulgar Display of Börh
nakit taivaan ovella nakit taivaan ovella
Dragonborn Dragonborn
Lomavideo Lomavideo
*snib* *snib*
psykoosimittari psykoosimittari
Jo on mylly Jo on mylly
ebin ebin
vittuun ne mikkihiiret vittuun ne mikkihiiret
kova sika kova sika
Olet äkäinen nälkäisenä Olet äkäinen nälkäisenä
big doggo big doggo
 711 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 06.04.2024 16:26:30
[ + 2 | ]

Hesarin kansi

[69563] [tiedosto.jpg] [0.54 MB] [1076x1452] [] []
tiedosto.jpg

06.04.2024 17:30:24
#612455 [+5] Piilota Suosittele

>>612452
En oo kyllä koskaan voinu käsittää että miks 2 "identtistä" juomaa, sanotaan vaikka 4,7% lonkeroa, niin se joka on tehty tislaamalla on kalliimpaa verotukseltaan, kuin se joka on tehty käymällä.

06.04.2024 21:53:10
#612575 [+3] Piilota Suosittele

Pelkästään käymisteitse valmistetussa on aina se kiljun paska maku jonka juuri nyt maistan kaljassani. Suurtuotannossa loppuhiiva kyllä tapetaan yleensä säteilyttämällä, mutta hiivaa se on kuollutkin hiiva jota aina vähän jää.

[ 10 viestiä | ]