Täältä tullaan :3 Täältä tullaan :3
Ammattitaitoa Ammattitaitoa
Tuu uimaan sieltä Tuu uimaan sieltä
Kullityttö Pro Kullityttö Pro
Karkasi Karkasi
kokkaus apu kokkaus apu
Always win, some times lose and always win Always win, some times lose and always win
Dang ol boo man Dang ol boo man
Katkolle - Marc Katkolle - Marc
Hitlerin voitontanssi Hitlerin voitontanssi
Get out from here Get out from here
Bemarimiehet! Bemarimiehet!
Vanhan kansan vitjamunat Vanhan kansan vitjamunat
Ei saa >:3 Ei saa >:3
Astrid Thors Astrid Thors
Liian vaikeaa.. Liian vaikeaa..
Kaivurille töitä :3 Kaivurille töitä :3
perse perse
Kela gold Kela gold
Grinderi Grinderi
sipilä trilogia sipilä trilogia
val malloy val malloy
Sleepy Joe laukoo totuuksia Sleepy Joe laukoo totuuksia
multikulttuuri multikulttuuri
 827 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.44 MB, 1 tiedosto, 04.04.2024 22:24:41
[ + 4 - | ]

Subaru laatua

[69506] [tiedosto.mp4] [1.44 MB] [576x1024] [9.85s] [] []

subaru

autot

(14)

cars

(5)

miehille

04.04.2024 23:30:08
#612001 [+-] Piilota Suosittele

Riippuu kai tuokin, minkä ikäinen Upparu.

Kyllä nuo uudet ja takuun alaiset autot itselläkin ovat noin toimineet eikä ole konepeltiä tarvinnut nostaa.
Ja huolenpitosopimus kun on ollut, niin harvassa ovat olleet vuodet, että on tarvinnut edes lasinpesunestettä itse lisätä.

Seitsemästä autosta yhdessä tarvitsi lisätä öljyä siinä vaiheessa, kun kone alkoi leviämään. Ja se kone oli BMW:n hedelmiä, 1.6 -litrainen 120-heppainen Prince-moottori. Kerran lisäsin öljyä, sitten marmoritiskille valittamaan kun autossa oli takuut ja huolenpidot voimassa, selvitykset/huollot, öljytarkistelut, reklamaatiot, maahantuojan odottelut, marmoritiskipuljun taitavan asentajan lomilta paluun odottelut ja 3 kuukauden päästä oli uusi moottori autossa. En jäänyt odottamaan, milloin motti leviää uudelleen vaan ajoin sisäänajon varmistaakseni että se toimii ja vaihdoin 1000 kilsaa ajetulla koneella sen vehkeen pois.

[ 5 viestiä | ]