Juhana Vartiainen meinaa tukehtua maskiinsa Juhana Vartiainen meinaa tukehtua maskiinsa
Maskiinfoa lampaille Maskiinfoa lampaille
oppipahan :3 oppipahan :3
Kyl turuuuski! Kyl turuuuski!
tulee puhdasta tulee puhdasta
hahaha hahaha
Olispa tämmösiä poliitikkoja suomessakin Olispa tämmösiä poliitikkoja suomessakin
näin niitä sekopäitä kasvatetaan näin niitä sekopäitä kasvatetaan
ehe ehe ehe ehe
Modeemiaikakauden kauneutta 2 Modeemiaikakauden kauneutta 2
Huutista Huutista
Tilasto Tilasto
hampaat hampaat
perjantai perjantai
oli yksin :3 oli yksin :3
T-Rex mayhem and ronsu T-Rex mayhem and ronsu
äijäsämpylä äijäsämpylä
Kuvakommentti Kuvakommentti
200% Duck 200% Duck
Loiri ja Lauri Loiri ja Lauri
remontti rieska remontti rieska
Hello Facehead Hello Facehead
Pam! Pam!
kissojen hoitola :3 kissojen hoitola :3
 676 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 03.04.2024 19:04:26
[ + 4 - | ]

jotta norjalainenkin ymmärtäisi

[69444] [tiedosto.jpg] [0.24 MB] [1000x1200] [] []
tiedosto.jpg

03.04.2024 20:54:05
#611580 [+1] Piilota Suosittele

>>611576
mediat näkee. Tilapäivityksiä ja viestejä ei näe. Jos kuitenkin mustalistaan ja joku on lainannut sun viestiä, niin näen sen estosta huolimatta kun liikutan kursoria. Samoin, etusivulle kun kirjotat päivityksen, siinä oikealla juoksee se tilanneloki. Jos mä kato jaa sä oot kirjottanu, klikkaan sitä niin näen sen viestiketjun vaikka oon estänyt sut.

Lyhyesti:
Esto ei toimi täydellisesti

03.04.2024 21:16:35
#611593 [+3] Piilota Suosittele

ei aito norjalainen ymmärrä, vaikka kirjoittaisi suomeksi, norjaksi tai vääntäisi rautalangasta. Jos ei sovi ideologiaan, niin ei sovi ideologiaan.

03.04.2024 22:49:19
#611646 [+1] Piilota Suosittele

>>611580 Toisaalta mihinkä tuo noin käytännössä vaikuttaa, vaikka
mustalistaa sellaisia käyttäjiä joista ei varsinaisesti pidä ?

Netissä yrittää yhtä näkyvää ongelmaa kiertää, niin sitä suuremmalla
mahdollisuudella vain törmää viellä isompaan.

03.04.2024 22:59:05
#611650 [+-] Piilota Suosittele

>>611646
Kokeile. Ota ketä tahansa nimimerkki ja mustalistaa (piilota) hetkeksi. Sit ota pois. Et vaan nää sen tilapäivityksiä ja viestejä. Mediat näet silti jos haluat kokeilla, piilota vaikka uusimman median lähettäjä

03.04.2024 23:42:51
#611670 [+-] Piilota Suosittele

>>611650 Meh...
En viellä tähänpäiväänkään ketään ole vaivautunut mustalistaamaan tai estämään
netin puolella, niin en näe tarvetta avata sitä lipasta.

[ 9 viestiä | ]