Luolastossa on paljon luonnonsuojelijoita Luolastossa on paljon luonnonsuojelijoita
Kusipää enkeli Kusipää enkeli
hyvä muslimi video hyvä muslimi video
Suomi pelastaa! Suomi pelastaa!
One weird trick One weird trick
rahkanarkkari rahkanarkkari
maahan muuttaja apu apustus maahan muuttaja apu apustus
Sipilä leikkaa Sipilä leikkaa
Jack Off Jill - Everything's Brown Jack Off Jill - Everything's Brown
Osoite Osoite
suomi apu apustus suomi apu apustus
Mtv uutiset Mtv uutiset
LET'S ROCK!!!! 'YEEEAAHH!' | Aliens (1986) [DIRECTORS CUT] LET'S ROCK!!!! 'YEEEAAHH!' | Aliens (1986) [DIRECTORS CUT]
Kätevää Kätevää
Markku Setälä ja some Markku Setälä ja some
Kevätpäivän tasaus Kevätpäivän tasaus
Jenkki penkki Jenkki penkki
Bill and Ted 3 Bill and Ted 3
Päiväkotivierailu... Päiväkotivierailu...
kokkiapu röökillä kokkiapu röökillä
Joko se ois Vallen vuosi? Joko se ois Vallen vuosi?
toisenlainen ajattelutapa toisenlainen ajattelutapa
Yhtäkkiä ravet Yhtäkkiä ravet
Hämiksen perjantai Hämiksen perjantai
 1 361 näyttökertaa, 13 viestiä, 1.38 MB, 1 tiedosto, 27.03.2024 16:17:44
[ + 7 - | ]

Työkkärin mainoskampanja

[69238] [tiedosto.mp4] [1.38 MB] [270x480] [23.59s] [] []

mene

(10)  · 

töihin

(38)  · 

työkkäri

(14)  · 

nainen

(2351)
27.03.2024 19:42:52
#609721 [+2] Piilota Suosittele

En vitussa mene ikinä töihin:D Ooks vähä kateellinen vittu köyhille joita saat elättää sun verorahoilla etkä voi sille yhtään mitään vitun perzunazi:D Tässä meidän suomen maassa ei kenenkään oo pakko tehä töitä ja suomalainen sosiaalirotta saa valtiolta enemmän rahaa ku suurin osa maailman ihmisistä saa työtä tekemällä ikinä:D Mitä vitun järkee tässä paskamaassa on tehä mitään töitä enää ku sossulla pärjää ihan yhtä hyvin ku jollain paskaduunilla:D Imetään suomineidon tissiä siihen asti että se kuivuu, mikä ei kestä enää kauaa, ja sit ku tää systeemi romahtaa nii lähetään mamunekrujen kanssa kumiveneellä ruotsiin nauttimaan sveamamman hedelmiä! Tyhmät työtä tekee, kyllä viksut pärjää ;)

27.03.2024 21:30:46
#609758 [+1] Piilota Suosittele

>>609721
Miksi tuo työttömien elättäminen verorahoista aina nostetaan esiin, sekä aina työttömät vetoaa siihen? Mun veroista menee natolle, eu:lle, lahjotuksia ympäri maailmaa, koulutus suomessa, terveydenhuolto ja vaikka yle vero....

..niin miks aina se työttömien sosssumassit on aina se pahin olevinaan?

27.03.2024 22:09:57
#609778 [+-] Piilota Suosittele

Alahan veronmaksajaksi vai haluatko tosissasi että Marokossa tilapäisesti oleskelevien Ghanalaisten kyrpäjuuston mikrobikoostumus jää selvittämättä?!

27.03.2024 23:13:45
#609795 [+1] Piilota Suosittele

>>609758
Siinä on stigma kun autetaan valkosta heteromiestä. Tosin nykää työttömät on pääosin neekereitä tai vähintään valkoneekereitä että luulis sitäkin kohta hehkutettavan hyveenä.

28.03.2024 00:10:37
#609817 [+-] Piilota Suosittele

Paree muistaa sitten ne verot tai tulee runtua. Onlyfansin suomalaisten tulot käytiin jo läpi ja verrattiin maksettuihin veroihin ja sitä voisi kuvailla tutulla lausahduksella "huoraa turpaan".

17.12.2024 09:51:41
#667061 [+-] Piilota Suosittele

>>609758
Ja se työtönkin maksaa niistä rahoista verot.

Onneksi itse pääsen eläkkeelle vappuna enkä meinaa enää ikinä edes kokeilla palata työelämään. Yks kerta riitti.

[ 13 viestiä | ]