Todellisuus Todellisuus
Kissajuttuja Kissajuttuja
Husu jakaa hyvää Husu jakaa hyvää
Salasuus Salasuus
entäs michelangeloo entäs michelangeloo
Jutkun kiusausta Jutkun kiusausta
Anime tytta Anime tytta
yks hermostu ihan oikeesti <:3 yks hermostu ihan oikeesti <:3
Talentti Talentti
Teki kissaolutta Teki kissaolutta
Aromikupponen Aromikupponen
Vihreä femakkoherkku nami nami Vihreä femakkoherkku nami nami
jumalauta ei helvetti >:3 jumalauta ei helvetti >:3
Hikage Hikage
Haha Haha
kjeh kjeh kjeh kjeh kjeh kjeh
pyörylä pyörylä
Normaalia ruotsissa Normaalia ruotsissa
Tyrone pelaa minecraftia Tyrone pelaa minecraftia
Ajokortti Ajokortti
hups hups
Tissed Tissed
Luovuuden lähteillä Luovuuden lähteillä
Pascal Darras Pascal Darras
 942 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.41 MB, 1 tiedosto, 17.03.2024 20:48:46
[ + 1 | ]

Ruotilaisessa metrössä

[68842] [tiedosto.mp4] [1.41 MB] [460x818] [14.82s] [] []

metro

(37)

neekeri

(1402)

maahanmuuttaja

(54)

parasiitti

(57)  · 

kiintiöneekeri

(6)  · 

hiekkaneekeri

(48)  · 

sharia

(47)  · 

islam

(207)  · 

muslim

(9)  · 

ahmed al-raiskhar

(33)  · 

mamu

(210)  · 

blm

(181)  · 

sdp

(559)  · 

demarit

(141)  · 

vihreät

(424)  · 

kulttuurin rikastuttaja

(18)
17.03.2024 21:42:49
#606889 [+4] Piilota Suosittele

Ei takana seissyttä jätkääkään sen vertaa kiinnostanu, että
mitään edes sanonu tuolle pässille. Jos tuollaista paskaa
opettelee sietämään, niin se pahenee kokoajan, jos
poikia ei kukaan kouluta siihen, että miten näilläkorkeuksilla
käyttäydytään.

17.03.2024 23:04:17
#606908 [+1] Piilota Suosittele

Se on rikkaus ja voimavara.. toivottavasti oppivat ettei sdp:n äänestäminen kannata.. no eivät tietenkään opi.. :(

19.03.2024 17:56:46
#607233 [+1] Piilota Suosittele

>>606889 Olisi aika typerää riukuniskan puuttua kun joutuisi varmaan tappelemaan ja jos voittaisi, linnareissu, häviäisi, silti varmaan molemmille rangaistus..

21.03.2024 00:34:13
#607646 [+-] Piilota Suosittele

>>607233 Kyllähän sen tiedostaa, että riski lainsäädännöllisistä ongelmista
on aavistuksen liian ilmeinen. Etenkin kun oletettavasti sankari ei ymmärrä
kuin bulabulaa ja vanhankansan luuvitosta.
Viittomakieleen jos pitää mennä, niin ymmärrettävästi ei haluaisi omaa
arkeaan pilata yhden pässin takia.

21.03.2024 23:24:34
#607913 [+1] Piilota Suosittele

>>607646
Siinä olisi ollut kyllä hyvä tilaisuus ottaa seläntakaa kuristus, oikeusjärjestelmämme ei kannusta sellaiseen. Siis oikeuteen. Tai pikemminkin mikä on oikein.

22.03.2024 12:23:32
#608064 [+1] Piilota Suosittele

>>607913 Tänäpäivänä ongelma tuleekin siitä, kun vanhemman
kansan ns. moraalinen oikeus ja kirjanopillinen oikeus
eivät ole samaa mieltä toimintatavasta.
Ja miten siihen ongelmaan päädytään on liian usein sen takia,
kun muualta tullut osapuoli ei halua kunnioittaa kumpaakaan.
Eli vähissä ovat vaihtoehdot, jos ei halua itselleen seuraamuksia.
Olettaen, että lyö ja katoa ei ole vaihtoehto.

[ 11 viestiä | ]