Valoa tunneliin Valoa tunneliin
Joulun yltäkylläisyyttä Joulun yltäkylläisyyttä
minä pysäköin nyt tähän minä pysäköin nyt tähän
höttötermit selitettynä höttötermit selitettynä
pablo eskompar pablo eskompar
Milf Milf
huomio huomio huomio huomio
elä herätä elä herätä
ehana tasapainoinen lörö ehana tasapainoinen lörö
tähden alla börh tähden alla börh
koriste koriste
Rapulla ja valupertillä meni parit taukokeppanat Rapulla ja valupertillä meni parit taukokeppanat
nuuh nuuh
leikkisä apu leikkisä apu
pöhisijät pöhisijät
Kaljaa 1971 Kaljaa 1971
onko tämä minun onko tämä minun
Tytöt leikkii Tytöt leikkii
börheli börheli
Papedi Mopedi Papedi Mopedi
Hyvää joulua. Hyvää joulua.
älä mussuta älä mussuta
pahat pojat pahat pojat
Lumiakka Lumiakka
 810 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 01.03.2024 20:21:33
[ + 3 | ]

Oon tää kissa

[68209] [f8e3d4d66df3f67a.jpg] [0.04 MB] [638x629] [] []
f8e3d4d66df3f67a.jpg

kissa

(5203)  · 

mehu

(17)
01.03.2024 22:38:08
#602682 [+-] Piilota Suosittele

>>602632 Aasian suunnassa on jokin hassu juttu, että siellä
yritetään kannustaa ihmisiä juomaan maitoa, jos laktoosi intoleranssi
vain mitenkään antaa myöten.
Pohjoismaista viedään maitotuotteita kiinaan,koreaan ja japaniin,
koska maine laadusta myy. Auttaa toki asiaa, kun joskus jossakin
narahti kiinalainen yritys, jonka maitotuotteet olivat aavistuksen
jatkettu sellaisilla aineilla, joilla ei varsinaisesti ollut
terveysvaikutteita positiivisesti.

Eli kun purkissa on pohjoismaahan viittaava merkintä, niin
se katsotaan turvalliseksi käyttää.

02.03.2024 15:46:06
#602886 [+-] Piilota Suosittele

Mikä järki on tossa vaiheessa juoda pillillä? Koska haluaa vaan vittuillakseen kun on sanottu, että pillit on pahasta. Muutenkaan en ymmärrä pillien käyttöä kuin pikkulapsilla ja geriatrikoilla, joilla saattaa välillä suu falskata.

22.09.2024 10:13:23
#648649 [+-] Piilota Suosittele

@nettikissa23
Kyl sen pystyy tekemään?
Älä siis paina yhtä mediaa, jonka jälkeen yrität upata toista mediaa. Se ei toimi se vaan vaihtaa sen median. Sitte jos haluat useampia, niin uppaa ne pitämällä cntrl pohjassa kun valkkaat tiedostot. Ja jos haluat ne vieläpä oikeassa järjestyksessä, uppaa ne muodossa kuva01, kuva 02, kuva03 niin sit se toimii.

Nimeä myös media vaikka "kuvakollaasi" tai jollain muulla vihjeellä että tässä on useampi kuva. Esikatselussa joskus voinäkyy vain 1 kuva niistä kaikista

[ 7 viestiä | ]