feminismi suomessa feminismi suomessa
Vaihtokauppa Vaihtokauppa
Housut Housut
Suomi pelastaa! Suomi pelastaa!
Wemmu Wemmu
Amerikan tulevaisuus Amerikan tulevaisuus
Kattoppa silimmiinkkiin Kattoppa silimmiinkkiin
rööki apu apustus rööki apu apustus
Yhdistelmä Yhdistelmä
Ei pääse poliisia karkuun Ei pääse poliisia karkuun
Kissa Kissa
Stubidon ikenet Stubidon ikenet
Stereotyyppi Stereotyyppi
amerika amerika
Wanha parvekeprojekti Wanha parvekeprojekti
Massive 132 lbs Testicles Tumor Removal Surgery Massive 132 lbs Testicles Tumor Removal Surgery
Sikka, Man SIkka Sikka, Man SIkka
Tappava ase Tappava ase
väärinymmärrys väärinymmärrys
Putket umpeen Putket umpeen
Aamiainen vuoteeseen Aamiainen vuoteeseen
Niccat Niccat
kessun kasvatus part.4 kessun kasvatus part.4
venäläinen jäätelö venäläinen jäätelö
 794 näyttökertaa, 6 viestiä, 6.98 MB, 1 tiedosto, 26.02.2024 12:34:13
[ + 0 | ]

Kylä lähtee

[68034] [0868eef58077aebf-vp9.mp4] [6.98 MB] [576x1024] [39.63s] [] []

rekka

(89)  · 

apusähkö

26.02.2024 16:39:24
#601686 [+-] Piilota Suosittele

Rehellisyyden nimissä eihän tuo nyt ole mitenkään pöljä idea.
Kauan sitten rapeassa -40 pakkasissa ei auto halunnut startata.
Pari tuntia lämmityksessäkään ei auttanut, kun akussa ei papu
riittänyt. No ongelmaksi tuli, että konepelti oli jäätynyt senverran
hyvin kiinni, että sitä ei saanut auki eikä rakoa edes sorkkaraudelle
millä auttanut ylös. Eli milläs laturiin ?

No peräkontissa oli vahvistimeen menevä herätevirta, joka oli viritetty
plus-napaan kapiinissa napin kautta. Vahvistimesta piuha irti, napista
virta päälle ja toinen kaapeli runkoon kiinni.
Toinen parituntinen niin lähtihän se perkele käyntiin.

26.02.2024 18:16:41 | 18:19:00
#601696 [+-] Piilota Suosittele

>>601692 Vahvistimeen menevä herätevirta, joka tänäpäivänä
tulee soittimesta itsestään, mutta tyypillinen autotalliasennus
konepellin alla olevasta akun plus-navasta vedetty erillinen piuha kapiiniin
katkaisimelle, josta tämä piuha jatkuu peräkonttiin vahvistimelle.
Idea, että voi kääntää virrat pois rokkivehkeistä ilman, että
virta juoksee niihin jatkuvasti, koska soitin sitä ei tehnyt.

Meni sieltä plus-navasta itse virtakaapelikin, mutta se oli
kiinnitetty vahvistimeen senverran paremmilla liittimillä ja
vähän piilossa, että kevyessä pikkupakkasessa ei tehnyt mieli
ruuvailla mitään ylimääräistä, kun herätevirta oli siinä
nätistä saatavilla pikaliittimestä nykäistynä.

Puhutaan siis noin 15 vuoden takaisesta virityksestä 190:sen
bensamersun kanssa.

26.02.2024 20:27:29
#601731 [+-] Piilota Suosittele

>>601720 Vahvistin oli suuressa viisaudessa ruuvattu senverran hyvin paikoilleen niin,
että mahdollisimman vähän tulee mitään esiin tai johdonpätkiä pyörii
itse peräkontissa. Tämäntakia varsinaisiin virtajohtoihin ei niin ripeällä
aikataululla oikein tehnyt mieli kajota. Etenkin kun sormenpäistä
katosi tietoisuus jo tuollakin rassaamisella.

[ 6 viestiä | ]