Painia Painia
kiitos tailor shifti kiitos tailor shifti
Freestyler Freestyler
Harhat tulille. Se musta töpö on gps antenni Harhat tulille. Se musta töpö on gps antenni
Persujen unelma paremmasta Suomesta Persujen unelma paremmasta Suomesta
Granit Granit
kassit vartaalla kassit vartaalla
Little Caprice Little Caprice
Helpotti Helpotti
hieno mies hieno mies
Ihana wednesday Ihana wednesday
Ada Cherry Ada Cherry
itäkeskus itäkeskus
AI:n tekosia AI:n tekosia
Uusi kamera Uusi kamera
jätä jämät jätä jämät
Nettikissa mjäy :3 Nettikissa mjäy :3
Kiisuilla on asiaa Kiisuilla on asiaa
ota hatsit mun perseestä ota hatsit mun perseestä
BOBER BOBER
nyt tulee rahaa nyt tulee rahaa
Megavittu Megavittu
Parempaa väkivaltaa Parempaa väkivaltaa
Haista vittu! Haista vittu!
 1 277 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 25.08.2022 21:26:37
[ + 5 - | ]

Spandex

[66933] [tiedosto.mp4] [0.56 MB] [540x360] [12.61s] [] []

pyöräilijä

(33)  · 

spandex

(50)  · 

kusipää

(19)  · 

yli vaan

 · 

pyörä homo

(19)  · 

hyvän mielen media

(25)  · 

vihreät

(423)
25.08.2022 21:48:01
#595181 [+2] Piilota Suosittele

Enää ei edes spandex spedet ahdista niin pahasti kuin noi sähköskuutti idiootit.
Ajellaan keskellä jalkakäytävää, hypitään siitä ajoradalle, käännytään jalkakäytävän kulmassa hidastamatta näkemättä mitä sieltä on tulossa, ihmetellään kun vartijat pysäyttää kun ajellaan kauppakeskuksen sisällä tierillä +15km/h ihmisten keskellä.

25.08.2022 22:01:47 | 00:00:46
#595189 [+4] Piilota Suosittele

>>595181
Ennen sitä luuli, että kaupunkipyörien vuokraajat ovat niitä pahimpia. Heissä kiteytyi liilenteessä harvoin liikkuvan tienkäyttäjän osaamattomuus ja tietämättömyys. Sitten tulivat sähköskuutit ja edelliseen voitiin lisätä suunnaton typeryys ja majesteetillinen välinpitämättömyys.

26.08.2022 07:00:55
#595235 [+-] Piilota Suosittele

>>595189
Tuntuu että osalla näistä mainituista ryhmistä on aivojen käyttö asetettu "virransäästötilaan".
Spandex näkee vain rakoja mistä sujahtaa järjettömillä nopeuksilla.
Kaupunkipyörän käyttäjä kuvittelee että alla on monikäyttö / maasto kulkuväline jolla saa ajella missä vaan ilman tieliikenne lain puuttumista asiaan.
Sähköskuutin käyttäjä puolestaan sama kuin spandex varustettuna pienemmillä renkailla ja yleensä ilta / yö-aikaan vielä humalassa.

[ 4 viestiä | ]