No. Suomalaisilla alkaa mielenkiintoiset ajat. Jos omakotitaloasujan sähkölasku kuukautta kohden on ollut 300 euroa niin nyt saattaa olla sitten 1000- 2000 euroa. Ei siinä. Oppiipahan kahtoo mitä tekee kun tekee.
Töitä ei tuolloin enää ainakaan kannata tehdä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Sannaface
Ihanat naiset
Korruptio
Arvatkaa oikea versio!
Lisää Sannaa
Tärkein ateria
>:3 ministeri
kotkan meripäivät
Pissis is, what pissis does
Lisää veroa
Miko
Sanna saa
Sanna pääsi otsikoihin maailmallakin ❤️
neko marin2
Sanna neuvoo
Haluatko lainanmaksajaksi?
#Powdergang
Se pieni ero matkustustavassa, kun muut maksavat matkan.