Kyseliäs Kyseliäs
Oy Suomen yleisradio A.B Oy Suomen yleisradio A.B
Koulunkäyjägondola Koulunkäyjägondola
Natsi ojentaa Natsi ojentaa
Dogs Dogs
Pärssisen muistomerkki Haukiputaalla Pärssisen muistomerkki Haukiputaalla
paha vaanii paha vaanii
Ford Capri Ford Capri
Pelottava <:3 Pelottava <:3
naapuri naapuri
Fug yah! Fug yah!
Rapunaama Rapunaama
Muikkunen Muikkunen
Ihan täyttä paskaa Ihan täyttä paskaa
Kuolleet gondolat Kuolleet gondolat
Jii Jii
Minun :3 Minun :3
Baizuo Baizuo
Tonnin Ano Turtiainen Tonnin Ano Turtiainen
jäädytetty tuli jäädytetty tuli
paita paita
Pakko ottaa! Pakko ottaa!
Harmin lista Harmin lista
10v vanhaa jo mutta toimii edelleen. 10v vanhaa jo mutta toimii edelleen.
 720 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.92 MB, 1 tiedosto, 03.08.2022 18:29:22
[ + 3 | ]

Pikku kovettumat kantapäästä

[66274] [20220803_182727.jpg] [1.92 MB] [1440x2560] [] []
20220803_182727.jpg

kovettumat

03.08.2022 18:53:44
#589734 [+-] Piilota Suosittele

Ja sitten menee 2 viikkoa ja kantapää on kova kuin elämä jälleen.

Ja kun kunnolla repii tarpeeksi syvälle, niin saa veret seisauttavat urat ja kolmen päivän kivut aina kun laittaa painoa kantapäälle.

03.08.2022 19:24:06
#589740 [+-] Piilota Suosittele

Pedikyyri maksaa jotain päälle 50€ tai näin ainakin muija mulle valehteli.
Kerran toin sohvan ääreen soikon kuumaa vettä jossa mäntysuopaa ja veistelin kovettumat hitoille Dremelillä.
Ei ole sen jälkeen akka pedikyyriltä aikaa tilaillut, kun sama homma hoituu kotona, ilmaiseksi ja rakkaudella.

[ 10 viestiä | ]