Towel needs to be taken care of Towel  needs to be taken care of
Fuck you Fuck you
karhumies karhumies
Tupakointi tappaa Tupakointi tappaa
adolf schwarzzenegger adolf schwarzzenegger
Rasisti? Ehei, neekeri sinä olet. Rasisti? Ehei, neekeri sinä olet.
ei ryyppäämistä ennen kello viittä ei ryyppäämistä ennen kello viittä
Pöö Pöö
friikki onnettomuus friikki onnettomuus
Persu servattú Persu servattú
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
Ihana nainen, parempi versio! Ihana nainen, parempi versio!
Ihana nainen Ihana nainen
arvokasta laminaattia arvokasta laminaattia
Subaru laatua Subaru laatua
Turri torstai Turri torstai
Bad Anal Bad Anal
pimeässä hohtava neekeri pimeässä hohtava neekeri
kenkänokka kenkänokka
Hei nyymi... Hei nyymi...
Soinilla oli niitä huonompia leikkauksia Soinilla oli niitä huonompia leikkauksia
Ei tule mieleen... Ei tule mieleen...
Biggers dokumentti Biggers dokumentti
Afrikkalainen poro Afrikkalainen poro
 769 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.23 MB, 2 tiedostoa, 01.07.2022 19:05:36
[ + 4 - | ]

Vihreät tottelee, kun vasemmisto käskee.

[65444] [20220701_190445.jpg] [0.06 MB] [599x960] [] []
20220701_190445.jpg
[65443] [20220701_190448.jpg] [0.17 MB] [720x1600] [] []
20220701_190448.jpg

01.07.2022 20:09:45
#582612 [+5] Piilota Suosittele

Lehtijutun mukaan valtuutetun kännykkä temppuili. Myrsky nousi siitä, kun lipuntarkastaja oli saanut toiselta liputtomalta väärät henkilötiedot ja kyseli syntyperän perään (ilmeisesti siis annettu hetu ei kelvannut.) Paljon melua tyhjästä, siis.

01.07.2022 20:17:35
#582621 [+2] Piilota Suosittele

Ois mielenkiintosta kuulla näiltä sankareilta, että mikä on vähävaraisuuden raja jos pitävät itseään kaupunginvaltuutettuina vähävarasina.

01.07.2022 21:29:23
#582671 [+5] Piilota Suosittele

Että mitäs jos tällaiset laittomaan toimintaan kannustamattomat ja siihen ryhtyvät kaupunginvaltuutetut poistettaisiin valtuustosta.

01.07.2022 21:49:07
#582681 [+2] Piilota Suosittele

Ei sillä tarkastusmaksun korotuksella paljoakaan lisää rahaa tulisi kassaan kun suurinosa pummilla kulkijoista on näitä joiden laskut menee perintään / ulosottoon ja rahat tulee kelasta.
Itse uutisesta selviää kuinka kaupunginvaltuutettu on vääntänyt asiaa toiseen suuntaan ja tarkastaja toiminut vain hänen kohdalla väärin jättämällä hänet ilman tarkastusmaksua joka olisi kuulunut kirjoittaa kaupunginvaltuutetulle.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eca5eec0-f7f9-41ce-bb6b-02ca57940285

02.07.2022 10:41:22
#582746 [+-] Piilota Suosittele

>>582621
Kerran hain jouluksi sitä 80 euron lahjakorttia ja samassa jonossa seisoi kanssani rouva joka saapui paikalle noin viis vuotta vanhalla premium merkillä ja seisoskeli jonossa merkkivaatteet päällä. No kaipa hänellä menee nyt huonosti ja kaikki materia on hankittu kun meni hieman paremmin.

[ 7 viestiä | ]