hyvää: kakkaa hyvää: kakkaa
Mainonnan kohdistus Mainonnan kohdistus
ooppaa ooppaa
Vedätti puhelinmyyjää Vedätti puhelinmyyjää
töihin töihin
Voi ei... Voi ei...
Pako sarja Pako sarja
Pleslaik än sheer än dun forget tu smäs dät subscraib buten Pleslaik än sheer än dun forget tu smäs dät subscraib buten
Nimi on itse keksimä Nimi on itse keksimä
Termostaatti <3 Sinko Simo Termostaatti <3 Sinko Simo
Boss fight: Homo-Herrington Boss fight: Homo-Herrington
Anders Anders
Vappu-kuva Vappu-kuva
IOS on sitten vakaa käyttöjärjestelmä IOS on sitten vakaa käyttöjärjestelmä
Fr♂zen Fr♂zen
uralin taa uralin taa
joskus apu on tarpeen joskus apu on tarpeen
Mikkää ei mee kohtuuella!!!! Mikkää ei mee kohtuuella!!!!
Asioita joita et tietäny Pottereista Asioita joita et tietäny Pottereista
Ei maittanut Ei maittanut
samaistuin samaistuin
Pekka Lipposen seikkailuja Pekka Lipposen seikkailuja
Inssidoge Inssidoge
pitäiskö tänne perustaa oma osto/myynti palsta ? pitäiskö tänne perustaa oma osto/myynti palsta ?
 770 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.33 MB, 1 tiedosto, 30.05.2022 22:42:20
[ + 0 | ]

Paahdettua kanaa uunista osa 2

[64763] [20220530_222011.jpg] [1.33 MB] [2560x1440] [] []
20220530_222011.jpg

uunikana

 · 

tomaatit

 · 

uusia perunoita

31.05.2022 06:40:55
#574725 [+-] Piilota Suosittele

Näytti kyl paremmalta se viimesatsi ainakin jos nahan aikoo syödä, muutenhan sillä toki ei oo välii jos ei oo paistanu rapeeks.

[ 7 viestiä | ]