Code Name Diablo - traileri Code Name Diablo - traileri
Pidä tunkkis Pidä tunkkis
darude darude
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Google haku - Muna (tä?) Google haku - Muna (tä?)
Pyörivä bendele :3 Pyörivä bendele :3
0ZM0 ja Protec pitävät seuraa 3Devillille ja Pampulle 0ZM0 ja Protec pitävät seuraa 3Devillille ja Pampulle
Galaxy Book by Hubble Galaxy Book by Hubble
täh täh
certain vengeance certain vengeance
project srb project srb
Mikä sen mukavampaa ku Mikä sen mukavampaa ku
haluakko puli kyppsä pivhi? haluakko puli kyppsä pivhi?
Tässä tentissä ei luntata :3 Tässä tentissä ei luntata :3
here comes the pain train here comes the pain train
Pierun musikaalisuus Pierun musikaalisuus
juokse henkesi edEStä :--D juokse henkesi edEStä :--D
Rantautunut merileijona Rantautunut merileijona
rodeoo rodeoo
vavva apu vavva apu
Hitler In Minehead Hitler In Minehead
Näätsä, siel me ollaan! Näätsä, siel me ollaan!
Ajatelkaa et me lähetettiin tälläne sakki kerra euroviisuihin Ajatelkaa et me lähetettiin tälläne sakki kerra euroviisuihin
ipan koekeittiössä part.1 ipan koekeittiössä part.1
 834 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 25.05.2022 02:11:04
[ + 0 | ]

menot Apachella

[64625] [menot-tulot.png] [0.15 MB] [1360x768] [] []
menot-tulot.png

apache

(12)  · 

menot

 · 

elämisen

 · 

hinta

(35)
25.05.2022 09:27:21 | 09:28:05
#573209 [+1] Piilota Suosittele

>>573191

Keskustaan en haluaisi kyllä muuttaa. Oli se sitten Helsinki tai Järvenpää. Lisäksi en usko, että saisin pyöriäni omaan vuokrattuun varastoon tuolla hinnalla. Jos kolmion vuokra on jotain 1200 euroa kuukaudessa niin se on auttamattomasti jo liikaa.

25.05.2022 09:59:53
#573212 [+1] Piilota Suosittele

Toukokuulle alkoholi + ravintola + herkuttelu yhteensä 600€!

Omat menot tuolla sektorilla varmaan jotain alle 50 kuukaudessa. Toisaalta tietotekniikkaan menee sitten enemmän.

25.05.2022 13:12:43 | 13:14:29
#573252 [+-] Piilota Suosittele

>>573212

No siinä on mukana myös tytärpuolelle piffaukset ja synttärit. Takseissa tälle kuulle sama homma.
Ostin viime kuussa uuden (käytetty) Proliantin Ml350 G8. Pikkuisen on muuttuneet G5 sarjasta.

[ 9 viestiä | ]