Ootas hetki Ootas hetki
Kisujen ja ihmisten perseilyä Kisujen ja ihmisten perseilyä
mamma mia mamma mia
mitä vittua mitä vittua
frank frank
huthit haastaa riitaa huthit haastaa riitaa
jamaican starwars jamaican starwars
trump fiction trump fiction
dädi dädi
kulttuurin rikastamista kulttuurin rikastamista
Tissit Tissit
gay gay
Suklaata Suklaata
ei vittu kytät ei vittu kytät
kissojen laki kissojen laki
chuck norrisin auto chuck norrisin auto
Tissit Tissit
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
olen samaa mieltä olen samaa mieltä
muumit kalluilee muumit kalluilee
Kassler Kassler
sanna sanna
eigassa on mukavaa eigassa on mukavaa
ismo laitela ismo laitela
 994 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 22.05.2022 09:56:54
[ + 7 - | ]

Tampere

[64557] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1024x702] [] []
tiedosto.jpg

tampere

(24)  · 

apu apustaja

(343)
22.05.2022 10:44:51
#572665 [+2] Piilota Suosittele

hyvin ne päättäjät veti rahaa taskuunsa kun tampereen ratikkaa suunniteltiin. yhdessä vaiheessa lipsahti "henkilökohtainen" lista suunnittelusta kaikilla sai 100 tonnia tai yli rahaa vaikka ratikka suunnittelu oli vasta aivan alkuvaiheessa.

hämeenkadulla oli vuosikymmenet 4 kaistaa ja pysäköintipaikkoja sivuilla. liikenne ja haitaribussit kulki ok. sitten ratikka tuli. 2 kiskot ja ei muuta sitten hämeenkadulla. kaupat lähti. henkilöautolla ei pääse keskustaan helposti. grynderit teki hyvät rahat.

sähkönivelbussit olis toiminut paremmin ja tullut halvemmaksi. vain alle 15% tamperelaisita pystyy käyttämään ratikkaa. sitten ne keksi että bussit alkaa vain syöttää ihmisiä sivualueilta ratikka linjalle ja palaan takas sivulle. seiso nyt sitten yli 20 asteen pakkasessa tai räntsatessa odottamassa ratikkaa. täynnä-täynnä ... ennen pystyi valitseen bussin jos lähin on aina täynnä. ratikoita on vain yksi ja perillä pitää kävellä tai ajaa bussilla kotiin.

ennen se toimi yhdellä bussilla a paikasta b ilman vaihtoja.

22.05.2022 13:39:42
#572683 [+2] Piilota Suosittele

Trollikat olisivat tulleet paljon edullisimmiksi ja olisivat olleet myös historiallisesti hauska asia palatessaaan Dumbereen katukuvaan. Mutta ei, pitihän sinnekin ratikat kun Häslingilläkin on!

[ 5 viestiä | ]