Fingerpori Fingerpori
Jonned yriddää hagee eddania k-margedil :DDD:D Jonned yriddää hagee eddania k-margedil :DDD:D
1 tähti 1 tähti
5000 vuotta vanha silmäproteesi 5000 vuotta vanha silmäproteesi
Esko ja ikuinen maanantai Esko ja ikuinen maanantai
Vumpalukki Vumpalukki
The virgin autism vs. The chad down syndrome The virgin autism vs. The chad down syndrome
Laatikollinen psykiatrista abua :3 Laatikollinen psykiatrista abua :3
Oolen bieni nalle vain, bullea :DDDD Oolen bieni nalle vain, bullea :DDDD
Scööp Scööp
ansaitsi $30,000 ansaitsi $30,000
Pyöritys Pyöritys
Nyt lähtee tuplabasarit jauhaan Nyt lähtee tuplabasarit jauhaan
Oikea vastaus Oikea vastaus
Samuel katti :3 Samuel katti :3
Talvigondola Talvigondola
Kiintoisaa :3 Kiintoisaa :3
ennen/jälkeen ennen/jälkeen
mitäs poistettaisiin? mitäs poistettaisiin?
Mo Mo
Ei Ei
Valtakunnat Valtakunnat
Talvi on tulossa Talvi on tulossa
Mitä hyvää sulla on siinä? Mitä hyvää sulla on siinä?
 1 023 näyttökertaa, 10 viestiä, 4.07 MB, 1 tiedosto, 20.05.2022 06:32:43
[ + 2 | ]

"If there is a war with NATO, it will be nuclear"

[64518] [_If_there_is_a_war_w...YtsP7h_5.mp4] [4.07 MB] [778x720] [] []

torille

 · 

venäjä

(491)  · 

russia tv

 · 

suomi mainittu

(5)
20.05.2022 06:49:00
#572252 [+3] Piilota Suosittele

Valitsen mielummin ydinsodan koko lännen kanssa entä Ukrainan kaltaisen sodan täällä. Kuvitteleeko tuo idiootti että Venäjä jotenkin selviytyis siittä myllystä?

20.05.2022 08:58:12
#572262 [+-] Piilota Suosittele

>>572252
Tämä kyseinen Venäjän tv-öyhöttäjä on jo aiemmin tv:ssä väläytellyt ydinohjusten käyttöä ja siinä talk-showssa tais vastapuoli sekä juontaja sanoa sille vapaasti käännettynä "Kait sie tajuat, että sen punaisen napin painamisen jälkeen ei enää ole MITÄÄN jäljellä?", niin tämä vastas siihe, että "Niin, niin! Sitten päästään aloittamaan ihan puhtaalta pöydältä."

20.05.2022 15:52:20
#572299 [+-] Piilota Suosittele

>>572291 en haluais uskoa tälläistä että olisi nuin idiootti. Pakostaki joku nukke jolle sanotaan mitä pitää sanoa. Mää en käsitä vaan mitä tollanen hyövää että huudetaan ydinsotaa maailmaan.

20.05.2022 16:18:08
#572306 [+-] Piilota Suosittele

>>572299 Todennäköisesti Kremlin pupetti, joita laitetaan noihin uutisiin ja talk-showhin esittämään ääripäitä. Saadaan muka uskottavuutta esitykseen ja samalla tietoa katsojien mielipiteistä asian suhteen.

20.05.2022 16:28:33
#572312 [+-] Piilota Suosittele

>>572267

Tavallaan on. Hetki menee kun maailma toipuu siitä. Silloin ei välttämättä enää paljoa ihmisiä jäljellä. Paluu on survivalismiin välittömästi selviytyneillä.

[ 10 viestiä | ]