maanantailounas maanantailounas
Titjob Titjob
ai ai
nyt tulee soossia nyt tulee soossia
hyviä perseitä hyviä perseitä
nakuankka ja mikkihiiri nakuankka ja mikkihiiri
akuankka akuankka
viinaa viinaa
varoitus varoitus
roskasakki taas terrorisoimassa yhteiskuntaa roskasakki taas terrorisoimassa yhteiskuntaa
uunilenkki uunilenkki
Kusella Kusella
taikatemppu taikatemppu
Kulttuurillista omimista Kulttuurillista omimista
vaahteramäen neekeri vaahteramäen neekeri
allah onki hinttari allah onki hinttari
lentopelkoa lentopelkoa
rekkkasimulaattori rekkkasimulaattori
königstiger königstiger
sam hyde sam hyde
pajeeteille kuitua pajeeteille kuitua
demarileikki demarileikki
uusi kausi tulossa uusi kausi tulossa
kundil sulavat muuvssit kundil sulavat muuvssit
 1 371 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 29.04.2022 16:29:26
[ + 19 | ]
👑 Plussatuin 29.04.2022.

Pizzaperjantai

[64037] [omatekema.jpg] [0.22 MB] [1600x1200] [] []
omatekema.jpg

pizza

(167)  · 

omatekemä

 · 

oma tekemä

 · 

nam

(7)
29.04.2022 16:30:25 | 17:28:41
#567071 [+8] Piilota Suosittele

Oma tekemä. En osannut päättää täytteitä, joten pistin kaiken mistä pidän:
- Jalapeno
- Oliivi
- Herkkusieni
- Katkarapu
- Aurinkokuivattu tomaatti
- Vuohenjuusto
- Valkosipuli

29.04.2022 20:18:02
#567128 [+1] Piilota Suosittele

>>567104 Oliivi on just parasta ;___;

Ootko edes maistanut "oikeita", kypsiä oliiveita, vaan ainoastaan niitä vihreitä (tai mustiksi värjättyjä), puoliraakoina säilöttyjä?

>>567118

Kieltämättä seitsemän täytettä alkaa olla jo aika paljon. Mutta hyvää tuli silti :3

30.04.2022 17:40:07
#567401 [+-] Piilota Suosittele

>>567215 o,o wot? en tajunnu.. siis ei sillä, että valittaisin kummastakaan.. loppujenlopuksi, vaikken tätä varmaksi tiedäkkään, uskon vahvasti että joka täytteelle on oma pitsansa.. ananas toimii itsellä julia pitsassa tai amerikanossa parhaiten, ja kebu omassa paikallisen nimikko pitsassa jossa on; sibale,kebu,aurajuusto,tatti ja se speshul soosi missei ole mitään epäilyttävää, täsmentäen kaikille teille näsäviisaille rasisteille..

30.04.2022 20:33:56
#567437 [+1] Piilota Suosittele

Itellä taas ainoo, minkä vaihtaisin on vuohenjuusto, tosin en sitäkään sylkisi, jos olisi omassa. Herkullisen näköinen!

01.05.2022 10:57:31 | 10:57:43
#567577 [+-] Piilota Suosittele

>>567416 aaaaaaaaaaa... no tuo selittää.. tosin tuo on siitä vähän huono argumentti, että uskon vahvasti, että valtaosa ihmisistä jotka ajattelevat, että "ananas ei kuulu pitsaan", ovat tätä mieltä koska eivät pidä ananksen mausta, eivätkä niinkään sen takia, että olisivat fanaattisia italialaisen kulttuurin puollustajia ja puhdistajia.. :D

[ 19 viestiä | ]