Reikämamma Reikämamma
pyllyn paras pyllyn paras
Hodari kaikilla mausteilla Hodari kaikilla mausteilla
Kova poika Kova poika
Valupertin biisi ! Valupertin biisi !
oltermanne oltermanne
strigoi syksyllä strigoi syksyllä
vihreä siirtymä vihreä siirtymä
Sam on oikeassa Sam on oikeassa
jotain rasistista tulossa jotain rasistista tulossa
ruokaa ruokaa
Ihana nainen Ihana nainen
hoitsu hoitsu
Syökää kanaa! Syökää kanaa!
vaalien ryöstö vaalien ryöstö
Frank Horrigan Frank Horrigan
mannen uusi työkalu mannen uusi työkalu
nih nih
Kiinalainen tekoäly Kiinalainen tekoäly
kiina apu kiina apu
pipeli seisoo hmmph pipeli seisoo hmmph
kauppa-apu kauppa-apu
nakuankka varastolla nakuankka varastolla
Pylly Pylly
 750 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 15.04.2022 00:18:05
[ + 7 | ]

Russian warship got fucked

[63672] [Russian-warship-got-fucked.jpg] [0.1 MB] [1440x1440] [] []
Russian-warship-got-fucked.jpg

ukraina

(182)  · 

postimerkki

(10)  · 

venäläinen

(26)  · 

sotalaiva

(7)  · 

russian

(9)  · 

moskva

15.04.2022 00:24:51
#563274 [+6] Piilota Suosittele

Kuulin aamulla radiosta, että Venäjän ylpeys, Moskva on tulessa - ja että Ukraina sanoo ampuneensa sitä ohjuksilla ja Venäjä sanoo, että pikku tulipalo on ollut ja patruunat paukkuneet.

Perkele, että naurahdin oikein kunnolla ääneen, kuinka mahtava juttu. Toivoin uppoamista ja meressä kelluvia (kuolleita) russakoita.

Illalla vähän töiden jälkeen masennuin, kun oli juttua, että venäläiset ovat hinaamassa sitä Krimin suuntaan - mutta jumalauta, että taas naurattaa, kun sanovat, että niin on Moskva nyt uponnut!

Ei perkele mitä mahtavuutta. Lisää tätä, lisää näitä ison mittakaavan tappioita, jotka iskevät niin fyysisesti kuin myös henkisesti. Venäjän ylpeys. Merenpohjassa. Sillä lailla pienimunainen erektiohäiriöinen diktaattori-Putler. Sillä lailla.

[ 7 viestiä | ]