Vaalikone Vaalikone
victoria victoria
Kun kannatus ei lähde, se ei lähde Kun kannatus ei lähde, se ei lähde
Terrorismi 2020 Terrorismi 2020
Vkk- valta kuuluu kremlille Vkk- valta kuuluu kremlille
sanna ja rotat sanna ja rotat
Eka päivä salilla Eka päivä salilla
kuu kuu
Pärssisen muistolle Pärssisen muistolle
Still purrfect :3 Still purrfect :3
Nistipata Nistipata
Koronarokotus Koronarokotus
syö niin kasvat syö niin kasvat
Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
Estonistaja Estonistaja
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Kuumemittari Kuumemittari
Hyvin näyttää Yhdysvalloissa menevän. Hyvin näyttää Yhdysvalloissa menevän.
seppo seppo
Kela Kela
puhelu puhelu
iso kakka iso kakka
Kuunnelkaa tiedemiehiä! Ydinvoimasta! Kuunnelkaa tiedemiehiä! Ydinvoimasta!
Pilapiirros Pilapiirros
 1 177 näyttökertaa, 8 viestiä, 5.38 MB, 1 tiedosto, 01.04.2022 20:37:19
[ + 3 - | ]

Itis ennen monikulttuuria

[63291] [tiedosto.mp4] [5.38 MB] [576x1036] [] []

itis

 · 

itäkeskus

(12)
02.04.2022 03:15:38
#560163 [+4] Piilota Suosittele

Pelkkiä valkoisia. Hyvin menestyviä liikkeitä. Hyi helvetti! Onneksi tuosta kauheudesta on päästy eroon.

-Itis on hieno paikka. Vähän niinku somalia! Alexander Stubb

02.04.2022 09:07:01
#560187 [+3] Piilota Suosittele

Onneksi tuli lama, onneksi tuli somalit, onneksi liityttiin euroopan unioiniin, onneksi tuli hiekkakansaa ja onneksi meillä on viisaimmat päättäjät koska vain sen tähden suomi on sellainen onnela mitä mediat hehkuttaa tasaisin väliajoin.

02.04.2022 10:07:36
#560198 [+2] Piilota Suosittele

Minä en itikseen enää mennyt yli 10 vuoteen. Itseasiassa sinne suuntana ei ole mitään asiaa. Työasioissa joudun menemään, sekin kynsin hampain.

02.04.2022 14:39:21
#560230 [+2] Piilota Suosittele

Ensimmäiset somalit tulivat Suomeen vuonna 1990 ilmaisen elatuksen loputtua Neuvostoliitossa kun kommunistihallinto oli kaatunut Somaliassa. Sitä ennen ei Helsingissäkään nähnyt neekeriapinaa kadulla välttämättä edes joka viikko.

[ 8 viestiä | ]