LOL retard xD LOL retard xD
Ennustajajäbä Ennustajajäbä
Katsokaa mitä minä osaan Katsokaa mitä minä osaan
Kuumies Kuumies
panisitko? panisitko?
Kissabussin serkku Kissabussin serkku
Suvakkia ei silti kiinnosta Suvakkia ei silti kiinnosta
griffith vs black swordsman griffith vs black swordsman
muistutus muistutus
Vaalikeskustelua Vaalikeskustelua
Kissa- ja Koiragifejä Kissa- ja Koiragifejä
Homopoika Homopoika
todista ikäsi interneteissä todista ikäsi interneteissä
aim seksi änd ai knou it aim seksi änd ai knou it
niinpä niinpä
Naurunappula Naurunappula
medick medick
kitarasoolo kitarasoolo
Punaisen Kuun Gachimuchi Punaisen Kuun Gachimuchi
CV Pullonkerääjä CV Pullonkerääjä
Sinä senkin Sinä senkin
Bendele :p Bendele :p
Super♂Donkey♂Aniki Super♂Donkey♂Aniki
Ryöstö yritys Ryöstö yritys
 820 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 28.03.2022 19:38:05
[ + 3 | ]

Burger

[63133] [burger.jpg] [0.06 MB] [765x740] [] []
burger.jpg

28.03.2022 19:56:07
#559061 [+2] Piilota Suosittele

Laadukkaat burgerit syödään siististi lautaselta haarukalla ja veitsellä. Jos jotain valahtaa pullasta yli, haarukka tuo sen lautaselta suuhun kiltisti.

28.03.2022 20:03:11
#559067 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Itse leikkaan kerran keskeltä lahtia, niistä tulee just sopivan kokoset. Tietenkin rakenne on helvetin tarkka juttu tässä. mutta varsinkin itse kun teen hampparit nin vaadin itseltäni juuri tätä:

28.03.2022 21:08:11 | 21:08:31
#559085 [+1] Piilota Suosittele

>>559070
Olen hieronu siihen saucee päälle. Siksi ne näyttää tolta. Kasslerista en oo ihan 100 varma, sen verta aikaa tosta keissistä. Saattaa olla.

29.03.2022 01:26:32
#559127 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten syön hampurilaiset kerroksittain. Eka kansi, sitten salaatit, majo ja liha ja sitä rataa kunnes lopulta on jälellä enää pohjaleipä. Kaveri on jo kohta 30 vuotta ihmetelly mun tyyliä, mutta se onki vähän erilainen ku me normaalit.

29.03.2022 12:40:27
#559211 [+1] Piilota Suosittele

>>559061
Voi nyt yhden vitun kerran. Jos joutuu käyttään työkaluja ei kyse ole enään burgerista. Sen koko homman alkuperäinen idea oli, että löydään leivät päälle niin sen pihvin voi syödä käsin. Ja hambuger alkujaan viittaakin pelkästään siihen pihviin.

[ 7 viestiä | ]