bätmän bätmän
Soinin ajatuksia Soinin ajatuksia
Loukkaantunut karhu Loukkaantunut karhu
laama laama
Hapsille suklaata Hapsille suklaata
ilmasta viiniä ilmasta viiniä
maiskis :3 maiskis :3
keir starmer keir starmer
Musiikintunti (TeraBox-mainos) Musiikintunti (TeraBox-mainos)
ilmasuojaan ilmasuojaan
videokommentti videokommentti
me ei olla samat me ei olla samat
autismi vankila autismi vankila
näin mä pääsin takas luolastoon näin mä pääsin takas luolastoon
Ihana nainen Ihana nainen
neekeri neekeröi neekeri neekeröi
:3 :3
pena pena
Makaroonia Makaroonia
Luolasto herää uuteen aamuun Luolasto herää uuteen aamuun
Börh Börh
viksu neekeri viksu neekeri
Pylly Pylly
näin saat kavereita näin saat kavereita
 731 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 16.03.2022 01:46:42
[ + 0 | ]

Mites raksa puuttusit asiaan?

[62731] [775063dae8766d05.jpg] [0.19 MB] [1231x1061] [] []
775063dae8766d05.jpg

vahingonteko

 · 

vuokra

(11)
16.03.2022 03:30:14
#556160 [+1] Piilota Suosittele

Onko tää se autisti mikä täälläki näkyvissä filimeissä hakkaa pahviseiniä paskaksi sillä tamppoonin narun kokosella kehollaan? Oli muuten aikonaan yhen tutun naapurina joku sekopää. Asunto oli sen isän nimissä ja poika sitten kävi vissiin aina parin viikon välein lataamossa, ku oli hiljasta. Sitten aina ku pääs kottiin niin huuti ja mölisi jotaki aivan ihimeellistä kurkkulaulantaa ja potki sekä hakkas omaa ulko-oveaan. No sehän kaiku käytävässä ja asukkaat alako jo pelästymään, että mikä vittu sillä on hätänä.

Kamu sitte reippaana heppuna kierti käytävän asukkaat läpi keräämässä nimiä valitukseen, että se vittusaatana saatais häädettyä. Sai nimet kasaan ja toimitti isännöittijälle joka peukalo perseessä vaan selitti, että ei sitä voi häätää ku sille tullee paha mieli. No sitten tuli yks kaks kuttu käräjille, että nää oot nimien kerääjä joten tuu selittään se juttu. Ykskään niistä allekirjottaneista naapureista "ei ehtiny" paikalle. Sano, että vetäkää vittu päähänne. Sitte ku ne lopulta ite muutti pois sieltä niin se vammanen vieläki riehu ja mölisi siellä kämpässä vaikka vissiin se häätöki oli sitte jo tullu sille.

[ 5 viestiä | ]