hail! hail!
en pysty hengittämään en pysty hengittämään
todellinen rottailija todellinen rottailija
jumalan tahto jumalan tahto
blowdart blowdart
Hyvää aikaa. HYVÄÄ AIKAA! Hyvää aikaa. HYVÄÄ AIKAA!
älä tuhlaa vettä >:3 älä tuhlaa vettä >:3
viritys viritys
DIY sähköpyörä DIY sähköpyörä
totuus lasten suusta totuus lasten suusta
hybridi hybridi
tulevaisuuden suunnitelmat tulevaisuuden suunnitelmat
pistää miettimään mitä vaaditaan nykyajan artistilta pistää miettimään mitä vaaditaan nykyajan artistilta
hehe hehe
tekee kutaa :3 tekee kutaa :3
sorvausta sorvausta
Pum pum Pum pum
Rötv Rötv
minä olen sylissä :3 minä olen sylissä :3
Ping pong Ping pong
Emmy Emmy
Waifu not real Waifu not real
Kehitysmaa Kehitysmaa
thats my wife thats my wife
â­°
 532 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.67 MB, 2 tiedostoa, 11.03.2022 13:31:12
[ + 3 - | ]
⇥

Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️

[62598] [20220311_122943.jpg] [0.15 MB] [746x928] [] []
20220311_122943.jpg
[62597] [Screenshot_20220311-123035_Samsung-Internet.jpg] [0.52 MB] [1080x1538] [] []
Screenshot_20220311-123035_Samsung-Internet.jpg

11.03.2022 13:48:50
#554339 [+3] Piilota Suosittele

>>554335

Ei riitä. Tehtaita suljetaan. Kulutus taittuu. Alkaa uusi nälkävuosi. Tämä on sitä suurta resettiä muistuttavaa toimintaa.
Samalla kun omistus on lisääntynyt, on se mennyt yhä pienemmälle ja pienemmälle osalle suomessa. Työ ja huvinvointi ei jakaudu tasan mitenkään. Toinen tekee työtä, toinen ei. Toinen maksaa vuokrat, sähköt ja muut itse. Toinen ei.
Toinen on nettosaaja, toinen ei. Toinen pääsee heittämällä tutkimuksiin, toinen ei. Toinen saa maksusitoumuksen, toinen ei.

Molemmilla on sama tilanne rahallisesti. Sitä ei ole liikaa, vaan liian vähän vallitseviin olosuhteisiin nähden. Toinen saa apua, toinen ei.

11.03.2022 15:39:21
#554374 [+-] Piilota Suosittele

Mikäs hallitus se oli, joka lopetti varmuusvarastot?
Olisko ollut PersKeKo, mutta pistetään huulipunan piikkiin, niin koen itseni mieheksi.

11.03.2022 18:34:32
#554415 [+-] Piilota Suosittele

>>554376

Poliitikko on minulle yksi ja sama. Poliitikkojen aikaansaannosts koko vitun paska. Mitään muuta ei osata tehdä kuin tuhoa kansalaista kohtaan. Jos käy poikkiteloin poliitikko, loppuu häneltä kaverit ja tuki. Siinä demokratianne. Rahan valta on demokraattista.

12.03.2022 00:44:06
#554572 [+-] Piilota Suosittele

>>554335 Olisin ehkä sinuna laittanu tuon numero 8 tilalle merkin =
Meinaan näyttää turhan ryssäoikoselta pitää se numerojonon jatkona, vaikka se on selvästi tuon sinun ironisen vitsin kärki

[ 7 viestiä | ]