Kohta tehdään varoilmoituksia Kohta tehdään varoilmoituksia
Netistä käskettiin sisälle lämpimään Netistä käskettiin sisälle lämpimään
Verkkopaita ja uusi satulan suojus Verkkopaita ja uusi satulan suojus
Moikkuli :3 Moikkuli :3
Speedrun Speedrun
join obi wan by the campfire join obi wan by the campfire
Ei ole hyviä edes enää niin loppui ostelu Ei ole hyviä edes enää niin loppui ostelu
Tuhero Tuhero
WTF WTF
Nakuankalle lisää propagandaa :) Nakuankalle lisää propagandaa :)
Silloin joskus Silloin joskus
Matrix - I identify as innocent Matrix - I identify as innocent
Pipo paljastaa Pipo paljastaa
Outoa suhinaa S-marketissa Outoa suhinaa S-marketissa
Vapaa ilta Vapaa ilta
Homomiekka! Homomiekka!
Keimolla tuli joulu jo marraskuussa 3 Keimolla tuli joulu jo marraskuussa 3
Kass Kass
Valjaissa Valjaissa
Pulloja keräämässä Pulloja keräämässä
Hampulit :3 Hampulit :3
Valupertin perjantai Valupertin perjantai
Ea-nāṣir, kusipäämulkku! Ea-nāṣir, kusipäämulkku!
Biologi ja sukupuolihullu Biologi ja sukupuolihullu
 988 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto, 01.03.2022 19:29:19
[ + 4 | ]

Ruoka avun saalis 1.3.

[62298] [20220301_181716.jpg] [1.75 MB] [2560x1440] [] []
20220301_181716.jpg

ruoka apu

01.03.2022 20:08:29
#551532 [+-] Piilota Suosittele

Missä nää asut, kun paikallisessa ruoka-avun kasseissa on kuulemma välillä paketti nakkeja, pussi tilliä, jugurttia, hyvällä onnella purkki maitoa, homehtumispisteessä olevaa leipää ja pari suolaista tai makeaa leivonnaista

02.03.2022 00:50:26
#551644 [+-] Piilota Suosittele

>>551615
No jos tykkää maustamattomasta jauhelihasta johon on sotkettu kourallinen vaseliinia niin ehkä.

ps. Mulla ei oo varmaan vuosiin ollu ruokakaapissa tommosta valikoimaa vaikka aina kattelenki kaikki tarjoustuotteet.

02.03.2022 09:35:02
#551672 [+-] Piilota Suosittele

On on jonotusta, niin jonottamiseen kulunut aika vs raha. Huomasin nyt vähän aikaa sitten, että ruokakassin hinta S-marketissa napsahti 70 euroa. Ei kaljaa, ei karkkia. Jugurttia, kananmunia muutama roiskeläppä, chiliperunoita ja pari pakettia kalapuikkoja (rainbow).

katselin kauhulla sitä hintaa. 70 vitun euroa. Lidl kutsuu.

[ 10 viestiä | ]