taas teet näin :3 taas teet näin :3
Oululaiset lapset: pelastettu Oululaiset lapset: pelastettu
Homestuckin menneisyys Homestuckin menneisyys
reivit reivit
Vihreä femakkoherkku nami nami Vihreä femakkoherkku nami nami
Hitler did nothing wrong Hitler did nothing wrong
Clown car Clown car
Pillu Guru Pillu Guru
Me halutaan ulos! Me halutaan ulos!
Hämmennys Hämmennys
Kärnän heppi Kärnän heppi
Megumi Megumi
Mamumies Mamumies
Torkkuhetki Torkkuhetki
Voi vittu timppa Voi vittu timppa
upi ja kumppanit upi ja kumppanit
Slayerone Slayerone
Super smash bros. Super smash bros.
Ja koko Burger King nousi taputtamaan Ja koko Burger King nousi taputtamaan
Muutama webm 39 Muutama webm 39
jeesus käellä jeesus käellä
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
ihana nainen ihana nainen
Urpo ja turpo Urpo ja turpo
 988 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto, 01.03.2022 19:29:19
[ + 4 | ]

Ruoka avun saalis 1.3.

[62298] [20220301_181716.jpg] [1.75 MB] [2560x1440] [] []
20220301_181716.jpg

ruoka apu

01.03.2022 20:08:29
#551532 [+-] Piilota Suosittele

Missä nää asut, kun paikallisessa ruoka-avun kasseissa on kuulemma välillä paketti nakkeja, pussi tilliä, jugurttia, hyvällä onnella purkki maitoa, homehtumispisteessä olevaa leipää ja pari suolaista tai makeaa leivonnaista

02.03.2022 00:50:26
#551644 [+-] Piilota Suosittele

>>551615
No jos tykkää maustamattomasta jauhelihasta johon on sotkettu kourallinen vaseliinia niin ehkä.

ps. Mulla ei oo varmaan vuosiin ollu ruokakaapissa tommosta valikoimaa vaikka aina kattelenki kaikki tarjoustuotteet.

02.03.2022 09:35:02
#551672 [+-] Piilota Suosittele

On on jonotusta, niin jonottamiseen kulunut aika vs raha. Huomasin nyt vähän aikaa sitten, että ruokakassin hinta S-marketissa napsahti 70 euroa. Ei kaljaa, ei karkkia. Jugurttia, kananmunia muutama roiskeläppä, chiliperunoita ja pari pakettia kalapuikkoja (rainbow).

katselin kauhulla sitä hintaa. 70 vitun euroa. Lidl kutsuu.

[ 10 viestiä | ]