puu sauna puu sauna
Retarded Retarded
Kroko =/= Prätkäukko Kroko =/= Prätkäukko
Kukaan ei omista normaalia tuolia KH-sarjassa Kukaan ei omista normaalia tuolia KH-sarjassa
Joskus vaan käy näin... Joskus vaan käy näin...
Nännit Nännit
Gondola perseilee menemään Gondola perseilee menemään
nannaa nannaa
Ei voi olla huonoa Ei voi olla huonoa
Sherlok hönö Sherlok hönö
Mun uus sisäkkö Mun uus sisäkkö
Tyhmä koira Tyhmä koira
Tribuutti Aroma Bilbolle Tribuutti Aroma Bilbolle
Työmijes Työmijes
Beep beep motherfuck Beep beep motherfuck
apu apu apustus apu apu apustus
Mikään ei tunnu miltään Mikään ei tunnu miltään
hyvät selitykset hyvät selitykset
"Tultiin kylään, toivottavasti ei haittaa" "Tultiin kylään, toivottavasti ei haittaa"
varoitus varoitus
jättikikkeli voittaa aina jättikikkeli voittaa aina
Go crazy, Go stupid Go crazy, Go stupid
Lets do it, you sexy thing Lets do it, you sexy thing
Hohoo Hohoo
 746 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 16.02.2022 23:49:02
[ + 0 | ]

Olut arvostelu betonii

[61778] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [1200x713] [] []
tiedosto.jpg

olut

(237)  · 

arvostelu

(11)  · 

kalja

(270)  · 

bisse

(9)  · 

betonii

16.02.2022 23:49:36 | 00:28:12
#547893 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä tässä lukee lonkero mutta mä pidän tätä oluena.

Todella jännä elämys. Joskus viineissä mainitaan makuna "leikkisä" niin tätä se on bissessä. Hyvin kirpsakka, sellainen "lonkeromainen" olisi hieman liioiteltu sanamuoto, mutta sinneppäin. Sitten jälkimaku iskee välittömästi, mikä on huomattavasti enemmän olutmainen. Hyvin nopea maku, esimerkiksi perus karhu maistuu suussa pitkään. Tämä on sellanen "shampanjamainen" Nyt maistuu, nyt maku katosi tyyppinen leikkisä veijari.

@Chimera
Kokeile. Ehdottomasti. Ostin ihan alepasta.

17.02.2022 00:03:01 | 00:08:19
#547897 [+1] Piilota Suosittele

>>547893

Ihmettelen tuota kuvausta ja tekstiä oluesta, kun Betoniin mainostetaan olevan lonkero.... mutta...

Tjaa-a. Ehkä tuollaista lonkeroa joskus voisi koittaa, vaikka nimi ja valmistajan nimi ovat aikas inhoja.

Tosin tuskin mikään voi olla Hartwallin mustaa parempaa. Sen verran volttejakin, että tuntuukin vähän.
Strong Cranberry on myös ihan hyvää, vaikka tavallisesta Cranberrystä en pidäkään.
Toisaalta kaikkein mieluiten lonkeroissa tulisi juotua Pirkka GIN Long Drink Lightia, mutta kun sellaista ei voi ulkomailta tilata, vaan pitää kaupasta kalliilla raahata, niin siksi mennyt Hartwallin mustaa eniten.
Hartwallin lightia toki saisi ulkomailtakin, mutta en tajua miten ne ovat siinä epäonnistuneet niin, että Laitilan Virvoitusjuomatehdas tekee Pirkalle moninkerroin parempaa lightia.

17.02.2022 00:40:40
#547905 [+-] Piilota Suosittele

>>547897
Ai niin, noi mitkä luottelit niin niistä en löydä verrokkia tähän yhtäkään. Tossa on jotain niin olutmaista, vaikka lonkeroksi kutsutaan. Sanotaan, näin, että tiedä two dogs ja muut sellaset "olutsiiderit" ? Sellanen, missä olut on dominantti ja lonkero subi

[ 5 viestiä | ]