Huomiokoira Huomiokoira
Pakko jatkaa menoa Pakko jatkaa menoa
Darwin palkinto Darwin palkinto
Kummeli - Ei lainata Kummeli - Ei lainata
cuddlepuddle :3 cuddlepuddle :3
jukurdi jukurdi
Vettähän siinä vain oli Vettähän siinä vain oli
Beherit - Pagan Moon Beherit - Pagan Moon
minä haluan katsoa tätä chiliä <:3 minä haluan katsoa tätä chiliä <:3
Maski tuloksia Maski tuloksia
Reich Reich
Trumppi kertoi totuuden Trumppi kertoi totuuden
Äänestys kusee Äänestys kusee
Foliohattuilua Foliohattuilua
Jordi Jordi
Legenda Legenda
pekoa ja ihoa los veksissä pekoa ja ihoa los veksissä
Hai sie Hai sie
#darraskuu - Vuoden kovin haaste #darraskuu - Vuoden kovin haaste
Vihreät nuoret.. voi vit.. Vihreät nuoret.. voi vit..
Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista. Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista.
Ihana nainen Ihana nainen
Mobiili verkko Mobiili verkko
Vaalit ilman vihaa! Vaalit ilman vihaa!
 839 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 11.02.2022 22:18:17
[ + 8 - | ]

corona

[61636] [korona-tukholma.png] [0.4 MB] [978x1024] [] []
korona-tukholma.png

tukholma

 · 

corona

(79)  · 

somali

(105)  · 

korona

(299)
12.02.2022 03:20:18
#547068 [+2] Piilota Suosittele

Vain puolet ja ruotsissa tukholmassa.
Ei haittaisi jos 100% helsingissä koronaan kuolleista olisi sompansseja, se olisi hyvä alku.
Ja voi vittu noita somppuja ja niiden yhdistyksiä, kohta ne varmaan perustaa jonkun "6.milj somalin muistolle jotka menehtyi holokaustissa ry":n vain saadakseen tuet veikkaukselta, kaupungilta, T&E toimistolta, valtiolta ja ehkä parilta sekopää säätiöltä.

12.02.2022 05:05:01
#547075 [+2] Piilota Suosittele

>>547068
Ei haittaisi jos 100% helsingissä koronaan kuolleista olisi sompansseja, se olisi hyvä alku.

*Ei haittaisi jos 100% helsingissä olevista sompansseista kuolisi koronaan, se olisi hyvä loppu.

12.02.2022 22:14:28
#547203 [+-] Piilota Suosittele

Uga buga, mina ei pidä maski eikä pese käsi. Sama huone pakko olla kymmenen kaveria ja serkut muuten kovin yksinäinen.

13.02.2022 04:23:42 | 04:24:18
#547312 [+-] Piilota Suosittele

Uutinen olisi hyvä, jos nää rokotevastaiset ymmärtäisivät olla tukkimatta terveydenhuoltoa ja sairastaisivat pois, tai kuolisivat pois, rasittamatta terveydenhuoltoa.

[ 6 viestiä | ]