Mummos Mummos
Islantilaiset taikapöksyt Islantilaiset taikapöksyt
Siitä se ajatus sitten lähti Siitä se ajatus sitten lähti
Sauna simulaatio. Sauna simulaatio.
Hawt Hawt
varma voittaja varma voittaja
Taitavaa Taitavaa
just hyvän kokoiset tissit just hyvän kokoiset tissit
Saksalainen herrasmies Saksalainen herrasmies
Väkivallan kierre Väkivallan kierre
Kaarle hyväksyy Kaarle hyväksyy
Jumala on vittumainen jätkä Jumala on vittumainen jätkä
Sulla on jotain tuossa.... Sulla on jotain tuossa....
Onnellinen pariskunta. Onnellinen pariskunta.
Aina käy näin Aina käy näin
Aamupalan teko masiina Aamupalan teko masiina
Lemmy & Fox Lemmy & Fox
Boom Boom
Muutama webm 15 Muutama webm 15
Miun eka auto :3 Miun eka auto :3
Näinköhän Näinköhän
Räjähti Räjähti
tosi tapahtuma happy wheel's sarja kuva tosi tapahtuma happy wheel's sarja kuva
Kivityksen ABC Kivityksen ABC
 839 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 11.02.2022 22:18:17
[ + 8 - | ]

corona

[61636] [korona-tukholma.png] [0.4 MB] [978x1024] [] []
korona-tukholma.png

tukholma

 · 

corona

(79)  · 

somali

(105)  · 

korona

(299)
12.02.2022 03:20:18
#547068 [+2] Piilota Suosittele

Vain puolet ja ruotsissa tukholmassa.
Ei haittaisi jos 100% helsingissä koronaan kuolleista olisi sompansseja, se olisi hyvä alku.
Ja voi vittu noita somppuja ja niiden yhdistyksiä, kohta ne varmaan perustaa jonkun "6.milj somalin muistolle jotka menehtyi holokaustissa ry":n vain saadakseen tuet veikkaukselta, kaupungilta, T&E toimistolta, valtiolta ja ehkä parilta sekopää säätiöltä.

12.02.2022 05:05:01
#547075 [+2] Piilota Suosittele

>>547068
Ei haittaisi jos 100% helsingissä koronaan kuolleista olisi sompansseja, se olisi hyvä alku.

*Ei haittaisi jos 100% helsingissä olevista sompansseista kuolisi koronaan, se olisi hyvä loppu.

12.02.2022 22:14:28
#547203 [+-] Piilota Suosittele

Uga buga, mina ei pidä maski eikä pese käsi. Sama huone pakko olla kymmenen kaveria ja serkut muuten kovin yksinäinen.

13.02.2022 04:23:42 | 04:24:18
#547312 [+-] Piilota Suosittele

Uutinen olisi hyvä, jos nää rokotevastaiset ymmärtäisivät olla tukkimatta terveydenhuoltoa ja sairastaisivat pois, tai kuolisivat pois, rasittamatta terveydenhuoltoa.

[ 6 viestiä | ]