Laatta piste Laatta piste
paskasaippua paskasaippua
Pekka Siitoin tribute Pekka Siitoin tribute
Note Note
näin ne joulutortut oikeasti taitellaan näin ne joulutortut oikeasti taitellaan
Vasemmiston puolueohjelma Vasemmiston puolueohjelma
Hey Rabbi whatcha doin? Hey Rabbi whatcha doin?
Eri ikäluokat Eri ikäluokat
Hän-mies Hän-mies
raskasta jalkapalloa raskasta jalkapalloa
Sunnuntaiajelija edessä Sunnuntaiajelija edessä
on kiva katsoa kun toiset panee =) on kiva katsoa kun toiset panee =)
ΛPUWΛVΣ (茨びゖ) ΛPUWΛVΣ (茨びゖ)
taikaruukku taikaruukku
Jos sähköverkkoa ei olisi Jos sähköverkkoa ei olisi
Trumpin ylitsepääsemätön muuri Trumpin ylitsepääsemätön muuri
makuasia makuasia
Party party 2 Party party 2
Kooma Kooma
et saa sitä >:3 et saa sitä >:3
hyvää limpparia hyvää limpparia
Muhkua 2 Muhkua 2
nut splitter nut splitter
Trumpin tukijat on hyvin lojaaleja :DD Trumpin tukijat on hyvin lojaaleja :DD
 838 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 11.02.2022 22:18:17
[ + 8 - | ]

corona

[61636] [korona-tukholma.png] [0.4 MB] [978x1024] [] []
korona-tukholma.png

tukholma

 · 

corona

(79)  · 

somali

(105)  · 

korona

(299)
12.02.2022 03:20:18
#547068 [+2] Piilota Suosittele

Vain puolet ja ruotsissa tukholmassa.
Ei haittaisi jos 100% helsingissä koronaan kuolleista olisi sompansseja, se olisi hyvä alku.
Ja voi vittu noita somppuja ja niiden yhdistyksiä, kohta ne varmaan perustaa jonkun "6.milj somalin muistolle jotka menehtyi holokaustissa ry":n vain saadakseen tuet veikkaukselta, kaupungilta, T&E toimistolta, valtiolta ja ehkä parilta sekopää säätiöltä.

12.02.2022 05:05:01
#547075 [+2] Piilota Suosittele

>>547068
Ei haittaisi jos 100% helsingissä koronaan kuolleista olisi sompansseja, se olisi hyvä alku.

*Ei haittaisi jos 100% helsingissä olevista sompansseista kuolisi koronaan, se olisi hyvä loppu.

12.02.2022 22:14:28
#547203 [+-] Piilota Suosittele

Uga buga, mina ei pidä maski eikä pese käsi. Sama huone pakko olla kymmenen kaveria ja serkut muuten kovin yksinäinen.

13.02.2022 04:23:42 | 04:24:18
#547312 [+-] Piilota Suosittele

Uutinen olisi hyvä, jos nää rokotevastaiset ymmärtäisivät olla tukkimatta terveydenhuoltoa ja sairastaisivat pois, tai kuolisivat pois, rasittamatta terveydenhuoltoa.

[ 6 viestiä | ]