Vain puolet ja ruotsissa tukholmassa. Ei haittaisi jos 100% helsingissä koronaan kuolleista olisi sompansseja, se olisi hyvä alku. Ja voi vittu noita somppuja ja niiden yhdistyksiä, kohta ne varmaan perustaa jonkun "6.milj somalin muistolle jotka menehtyi holokaustissa ry":n vain saadakseen tuet veikkaukselta, kaupungilta, T&E toimistolta, valtiolta ja ehkä parilta sekopää säätiöltä.
Uutinen olisi hyvä, jos nää rokotevastaiset ymmärtäisivät olla tukkimatta terveydenhuoltoa ja sairastaisivat pois, tai kuolisivat pois, rasittamatta terveydenhuoltoa.
[
6 viestiä
|
]
⭰
hoitajat on itsekkäitä ihmisiä
Ei kai se korona ihon läpi tartu
Kulttuurien kohtaamispaikka
Koronarokotus
reps
somali ammuntaa
rokote
;D;D
Corona
Korona ja Veikkauksen pelikoneet
Aaaahhh... AAAAHH!
Ville Cantell rokotteesta
korona rokoite silmään
Maria Nordin - väärinymmärretty vapahtajamme
All Star
Hyvää paskaa
Vaalimainos
Viikon foliohattu jaettu
Unohtakaa jo se korona, SCP hyökkää!
hyllubwyör
Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista