Toka vaihtoehto on kivoin Toka vaihtoehto on kivoin
Muumipappa ottaa kantaa Muumipappa ottaa kantaa
max pallopoika max pallopoika
Ole vain snibeti snab Ole vain snibeti snab
Jenkemiä Jenkemiä
Alkaisi jo olla kiire töihin ;__; :3 Alkaisi jo olla kiire töihin ;__; :3
Gay Gay
Pekka Pouta moshpitissä Pekka Pouta moshpitissä
Amerikkakokoelma Amerikkakokoelma
Kalastaja Kalastaja
Herää kysymys, ketkä kaikki käyttivät Nappulaa >:3 Herää kysymys, ketkä kaikki käyttivät Nappulaa >:3
Heil Kitler level börh :3 Heil Kitler level börh :3
Ei jaksa keksiä otsikoita 3 Ei jaksa keksiä otsikoita 3
Ei jaksa keksiä otsikoita 8 Ei jaksa keksiä otsikoita 8
Ötökän elämää Ötökän elämää
Luolastossakin on Luolastossakin on
TERVE TERVE
Homo t.ismo Homo t.ismo
Olen muodossa, pyöreä on muoto :3 Olen muodossa, pyöreä on muoto :3
En ikinä En ikinä
surullista surullista
Autismi Autismi
NII???? NII????
Iloinen ensitapaaminen Iloinen ensitapaaminen
 780 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 06.01.2022 12:29:21
[ + 0 | ]

Mites se nyt näin meni?

[60361] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [828x1271] [] []
tiedosto.jpg

06.01.2022 13:47:44
#536773 [+-] Piilota Suosittele

>>536768 Jos vaikka syyllistettäis heitä mielummin kun rokottamattomia ihmisiä? Kaikki pinnathan ovat kokoajan täynnä satoja eri tappavia bakteereja ja viruksia.

06.01.2022 13:56:24
#536774 [+2] Piilota Suosittele

>>536773
Joo se ois hyvä. Yli päätään typerien ihmisten, väärintekijöiden ja jopa rikollisten syyllistäminen on ikävä juttu. Ajatteleeko kukaan lainkaan sitä miten paha mieli syyllistämisestä voi tulla?

06.01.2022 14:37:42
#536781 [+-] Piilota Suosittele

>>536774 Ei ajattele. Aikuisten maailmassa joutuu pettymään kokoajan ja tulee usein paha mieli. Siihen pitää vaan tottua, jos haluaa pärjätä aikuisten maailmassa.

[ 9 viestiä | ]