Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta
N-Pukki N-Pukki
Kunnossa pito Kunnossa pito
Catto Catto
Ei meillä ole korruptiota.. Ei meillä ole korruptiota..
Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies! Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies!
Hauku neekeri hauku Hauku neekeri hauku
Suomessa on maailman neutraalein oikeusjärjestelmä Suomessa on maailman neutraalein oikeusjärjestelmä
leikkiaika :3 leikkiaika :3
Ei rahaa, vain rapsutuksia :3 Ei rahaa, vain rapsutuksia :3
Olutkikka kamujen kera Olutkikka kamujen kera
Jättiperse Jättiperse
Mennee vaikiaksi Mennee vaikiaksi
Yle propagandaa taas 13. Yle propagandaa taas 13.
Niin hyvää AUUU Niin hyvää AUUU
Ei voi kuin miettiä Ei voi kuin miettiä
mannet ninjailee mannet ninjailee
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 3 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 3
History Channel History Channel
1936 Hitlerin anomus maailmalle: Ollaan ystäviä 1936 Hitlerin anomus maailmalle: Ollaan ystäviä
Saltatio Mortis - My mother told me Saltatio Mortis - My mother told me
Pakolainen Pakolainen
Siivooja hoitaa >:3 Siivooja hoitaa >:3
Fack off!! Fack off!!
 986 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.24 MB, 1 tiedosto, 30.12.2021 01:08:20
[ + 5 | ]

suomen rakentajat

[60147] [hei-me-tienataan.png] [2.24 MB] [1121x1233] [] []
hei-me-tienataan.png

motivaatio

(12)  · 

sorvari

 · 

sanna marin

(322)  · 

mamu

(210)  · 

neekeri

(1402)
30.12.2021 03:44:52
#534550 [+2] Piilota Suosittele

en oo vileäkään ymmärtänyt miten noilla tienataan. ellei mamu paikan omistuksella ja siten kelalta rahaa.

30.12.2021 11:31:13
#534617 [+2] Piilota Suosittele

>>534550

Ei siinöä tienaakaan kuin tilojen vuokraaja. Tilat annetaan pakolaisten käyttöön. Määrästä riippuen tulot ovat 300 000 per kuukausi. Myös tilojen palkollisten palkat maksaa valtio. Kaikki tarvikkeet tuo myös valtio. Pelkkää rahantuloa. Näissä osallisina ovat kansanedustajia, SPR sekä moni muu ihminen.

Ilmaista rahaa pienen antamisen jälkeen. Tavallista hyväveli- businesta siis kun valtiosta kyse.

20.07.2022 18:51:58
#586821 [+-] Piilota Suosittele

>>534617
>>534550
Voi hyvät sonjat ja pässit kun tuo "hei me tienataan tällä" oli Alexander Stubbin lausahdus, jota se käytti kun me lainattiin vitusti rahaa Kreikkaan. Stubb luuli tosiaan, että me tienataan kaikesta korkoineen. Sit Kreikka meni lähes konkurssiin, eikä me enää sit tienattukkaan sillä.

Nyt toi sama lause yhdistetään Mariiniin, joka ei sitä koskaan ole sanonut.

[ 3 viestiä | ]