Wanna play with me? Wanna play with me?
Projekti nimeltä euroopan unioni Projekti nimeltä euroopan unioni
nautintoa nautintoa
Mainokset harmittaa, sininen piste, ja in soviet russia... Mainokset harmittaa, sininen piste, ja in soviet russia...
Nick & Jessica's romantic dinner - Part 2 <3 Nick & Jessica's romantic dinner - Part 2 <3
Dumphf Dumphf
ei saa kiusata >:3 ei saa kiusata >:3
Selityksen makua Selityksen makua
anime sanna marin anime sanna marin
Neon genesis evangelion suomidubeilla Neon genesis evangelion suomidubeilla
Pontypool - Grant Mazzy (Army Bombardment, Word Plague) Pontypool - Grant Mazzy (Army Bombardment, Word Plague)
Why Twitter Censored the NY Post Article on Biden Why Twitter Censored the NY Post Article on Biden
KXVO "Pumpkin Dance" KXVO "Pumpkin Dance"
Monty Python - Society For Putting Things On Top of Other Things Monty Python - Society For Putting Things On Top of Other Things
Lambi Lambi
Leikin loppu Leikin loppu
Tissit Tissit
Kuka? Kuka?
Kuka siellä metelöi? >:3 Kuka siellä metelöi? >:3
Sara la Fountain Sara la Fountain
Karkki vai ...? Karkki vai ...?
val & mal malloy val & mal malloy
HalloweenHomoHaaste HalloweenHomoHaaste
Ryppy ja Koponen toimittajina Ryppy ja Koponen toimittajina
 978 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 15.11.2021 11:43:07
[ + 3 | ]

Herraskala

[58546] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [640x497] [] []
tiedosto.jpg

naurunappula

(682)
03.05.2022 21:33:09
#568325 [+-] Piilota Suosittele

>>516794
Jospa se on kirjoitettu peilikuvana, jolloin peili kääntää sen oikein? Ei vissiin käynyt mielessä, miten peili kääntää kuvaa? Ei vissiin. No empä ole yllättynyt.

03.05.2022 21:44:03
#568337 [+-] Piilota Suosittele

>>568325

ja se oli se kysymys. Miksi ihmeessä pittee tehdä pielikuvaksi? Se aiheuttaa väärästä kulmasta juuri tuon ongelman, mikä näkyy peilin kautta kuvatessa.

03.05.2022 22:48:58 | 22:49:22
#568375 [+-] Piilota Suosittele

>>568337
No ehkä juuri vitun siksi, että siinä on peili!
Kun menet peilin eteen, näet sen kuvan!?

Miksi vitussa ambulanssissa lukee jenkeissä AMBULANCE peilikuvana, No ehkä vitun siksi, että taustapeilistä sä näät sen lukea oikein kun se ambulanssi on sun puskurissa kiinni!??!?

Vittu sä oot tyhmä, sanois jumankekka.

04.05.2022 00:22:00 | 00:22:53
#568437 [+-] Piilota Suosittele

>>568434
Tajuatko, että toi kuva on otettu peilin kautta?
Nyt idiootti ei ymmärrä, että ilman peiliä teksti ei ole luettavissa oikeinpäin.

Näetkö tässä miten peili kääntää tekstin? Juuri tämän takia, monissa maissa tuo "Ambulance" kirjoitetaan peilikuvana. Tässä se näkyy ilman.

Ei vittu ole ensimmäinen kerta, kun sulle saa perusasioita opettaa

04.05.2022 12:00:03 | 12:00:25
#568525 [+-] Piilota Suosittele

>>568514
Voi hyvä Hermanni kun se ei ole mielipiteestä kiinni, kun peili kääntää sen tekstin peilikuvaksi. Ymmärrätkö? Ilman peliä, se ei ole luettavissa selkeästi vitun idiootti. Siksi se otti pelin kautta kuvan.

Mutta mussuta vaan vastaan, väärässä kun et osaa olla ja aloitat taas vitulliset itkemisen ;D

04.05.2022 13:17:32
#568546 [+-] Piilota Suosittele

>>568525

Kyllä sulla nyt on mielenkiintoinen ajatelma. Ei se mitään. Jatka ihmeessä samalla linjalla. Täytyy kyllä myöntää, etten ole ikuna päivänä nähnyt missään niin kilahtavaa ihmistä kuin sinä olet. Kilahdat vähäisestäkin asiasta.

[ 14 viestiä | ]