Inkkari Inkkari
tää o normaalii tää o normaalii
eikö olekkaan einää hauskaa eikö olekkaan einää hauskaa
iita iita
Arnoldsedän seikkailut 2 Arnoldsedän seikkailut 2
Iida ja työukot Iida ja työukot
Poteitos Poteitos
samus samus
menekki menekki
kjäh kjäh kjäh kjäh
pelottavaa sihivettä <:3 pelottavaa sihivettä <:3
EU rahastuspelastus EU rahastuspelastus
Niilo vs Luuri Niilo vs Luuri
syöntihetki syöntihetki
Hehehee Hehehee
Nonnih. Kokispullo perseessä Nonnih. Kokispullo perseessä
Elämän lisäosa. Elämän lisäosa.
ota siitä ja siitä ja siitä ota siitä ja siitä ja siitä
F1 2020 F1 2020
Tissit Tissit
Pakit Pakit
Näytä kisut! Näytä kisut!
jeejee jeejee
poop poop
 738 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 09.11.2021 21:58:52
[ + 1 | ]

CD levy

[58300] [levy-rage.png] [0.25 MB] [700x517] [] []
levy-rage.png

cdlevy

 · 

rage

(214)
10.11.2021 00:04:14
#514785 [+-] Piilota Suosittele

Feels bad man


Onneksi aika harvoin tuli frisbee-kiekkoja.
Muistan kun ekat tyhjät kiekot maksoivat kappaleelta noin 75 markkaa. Ei ollut halpaa frisbee-kiekkojen polttaminen. Tietysti polttajakin maksoi sen yli 10000 markkaa silloin.

Hinnat onneksi laskivat hyvin nopeasti ja siinä vaiheessa, kun polttajan sai 2500 markalla, tuli sellainen jo koneeseen ostettua.

[ 3 viestiä | ]