Se oli elämäni omituisin joulu Se oli elämäni omituisin joulu
en halua lähteä >:3 en halua lähteä >:3
statsejako? statsejako?
Iltaa Iltaa
boing :3 boing :3
heh heh
Kommandokurkku voi yllättää Kommandokurkku voi yllättää
Irstas laulu Irstas laulu
väkivalta usassa väkivalta usassa
Oletko voitolla poika? Oletko voitolla poika?
MuhQ MuhQ
Mitäs läksit :D (hesessä) Mitäs läksit :D (hesessä)
nyt voit kokea oikean vaaran lentämisessä nyt voit kokea oikean vaaran lentämisessä
miten kotipitsassa kypsennetään pitsaa miten kotipitsassa kypsennetään pitsaa
Pese se Pese se
Kuvakommentti Kuvakommentti
Eiks...? Eiks...?
katri vs sanna katri vs sanna
Hampurilainen rip Hampurilainen rip
tötökikki tötökikki
Kuvakommentti Kuvakommentti
Korpin taustakuva-matskua Korpin taustakuva-matskua
Gloryhole Gloryhole
alpha alpha
 776 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 31.10.2021 10:28:19
[ + 3 - | ]

Vasemmiston arvopohja.

[57961] [Screenshot_20211031-092753_Twitter.jpg] [0.53 MB] [1079x1138] [] []
Screenshot_20211031-092753_Twitter.jpg

vasemmisto

(216)
31.10.2021 11:14:47
#511962 [+5] Piilota Suosittele

Tytärpuolen miehellä on 25 000 opintovelkaa + omaa perheensä kautta tullut velkaa 30 000 euroa. Joutuivat nyt henkilökohtaiseen sopimiseen ja velkakäsittelyyn koska tytärpuoleni on työkyvyttömyyseläkkeellä ja miehensä (avomies) työtön ja tällä hetkellä sairaslomalla rikkoessaan kätensä sirkkelissä. Juteltuani kaverini kanssa tästä ihmisestä oli hän kertonut kaverilleni seuraavaa. Itse en pystynyt enää keskustelemaan moisen jannun kanssa. Niin paljon halveksuntaa kertoi työtä tekeviä kohtaan.

"Ei ole aikomustakaan maksaa velkojani takaisin."

Kaikki rahat, mitä hän saa pistää haisemaan sen siliän tien. On ostanut esimerkiksi 3 erillistä käytettyä Audia. Kaikki rikkoutuneet alle 4 kk:ssa. Korjauksia useamman sadan edestä jokaiseen ja lopulta lunastukseen. Kaikki 3 audia. Käyttää huumeita naurupilleristä poltettavaan versioon, soittaa toki pianoa ja kitaraa. Kuuluu vasemmistoon omien puheidensa kertomana. Tällä hetkellä jannulla ei ole työtä. On saanut koulutuksen meripuolelle ja laivan kapteeniksi asti. Käy ainoastaan kesällä 4 kk töissä. Sen jälkeen jää ansiosidonnaiselle tai vastaavalle. Ei silti ota mitään työtä vastaan mitä tarjottu jopa ulkomaan komennuksiin asti. koska kaikki rahat menisi velkoihinsa.

Asuvat vuokralla 1280 euron kuukaudessa maksavassa asunnossa. Tällä hetkellä valtio maksaa tästä potista 70% vuokraan sekä muita laskuja. Käytännössä valtio maksaa kaiken, koska eläke, joka tyttärellä on takuueläke (työkyvyttömyyseläke) + asumistuki+pari muiuta tukea. Kokoajan tulee enemmän ja enemmän velkaa. Uusi veto kaverilla oli hankkia Urheilukanavat, jotta voi seurata jenkkifutista.

Avustin tytärtäni vielä vuonna 2019 kolmella tuhannella eurolla, jotta pääsisi pienistä ongelmistaan eroon. Ongelmaksi muodostui se, ettei rahoja käytetty velkojen maksuun vaan aivan muuhun.

Suhteet tytärpuoleen ovat vielä hyvät, mutta puolisoon.... En halua kuulla hänestä enää yhtään mitään sekä loppui tuen antaminen perheelle.

[ 2 viestiä | ]