Tyhmä iinee ei osaa ees laskee liukumäestä Tyhmä iinee ei osaa ees laskee liukumäestä
Hyvät tissit Hyvät tissit
Siitä se lähtee Siitä se lähtee
Elämäntavoitteet Elämäntavoitteet
Ye olde BOMBO KLAA! Ye olde BOMBO KLAA!
Oo viilee Oo viilee
PiuKuolePiirakka sanoo SAATANA PiuKuolePiirakka sanoo SAATANA
Mitä vittuah? Mitä vittuah?
VR pelaamista VR pelaamista
Lyhyitä ja hassuja Lyhyitä ja hassuja
ISO RAUTA ISO RAUTA
The Worst Of Bob Sapp MMA The Worst Of Bob Sapp MMA
Diskoteekissa Diskoteekissa
Assassins erection Assassins erection
BÖRH! BÖRH!
Helsinki calling Helsinki calling
lets party lets party
Lemminkäisen välikuolema Lemminkäisen välikuolema
Kukkorengas Kukkorengas
@Pamputin @Pamputin
Vedä hiirellä itsellesi leffaehdotus Vedä hiirellä itsellesi leffaehdotus
Luolastolaiset viikolla Luolastolaiset viikolla
Kuuteen piste kahteen Kuuteen piste kahteen
Spruits! Spruits!
 756 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 31.10.2021 08:18:11
[ + 4 - | ]

Samilla meni rommikin tunteisiin 😪

[57959] [20211031_071719.jpg] [0.25 MB] [1325x1342] [] []
20211031_071719.jpg

rommi

 · 

negrita

31.10.2021 08:26:51 | 08:34:35
#511909 [+5] Piilota Suosittele

Sami on opiskellut jotain muuta kuin portugalia tai espanjaa.
Sekä espanjan että portugalin kielellä negrita tarkoittaa mustaa / tummaa, asian voi tarkastaa keneltä tahansa edes espanjaa osaavalta,(portuguesen osaajia on harvemmassa kuin esperanton).
Sami on vain tietämätön joka nolasi itsensä, eli idiootti ja samin kaltaisten idioottien takia valmistaja vaihtoi osassa maailmaa brändiksi La Caneran, koska helpompaa kuin kinata vuosia rasismista ulisijoiden kanssa.
Lisää tarinoita mainos maailman "rasismi" ulinasta täältä -->https://www.sharpandsour.com/redesigning-racist-brands/
Jokainen voi itse miettiä kuinka jo musta, ruskea, keltainen, valkoinen ja pinkki väri voivat laukaista rasismi syytökset joidenkin mielissä.

31.10.2021 11:20:34
#511965 [+5] Piilota Suosittele

Yllättävää. Erittäin yllättävää.

Mielenpahoitusaikakauden parhaimmat saavutukset alkavat näkymään kassoillakin. Entäs Nigeria? Pitäisiköliittotasavallan nimi muuttaa?

31.10.2021 13:45:09
#512003 [+2] Piilota Suosittele

Täällä päin on toiminut ravintola-/kioskiyrittäjä, joka on Etelä-Amerikan suunnalta.

Hän on tummaihoinen ja ravintolatiedoissa esitellyt itsensä nimellä "La Negrita" ja myös "Mama Negrita".

Ei siis ollenkaan liian tiukkapipoinen. Ja ihan hyvää ruokaa. Useampaan kertaan tuli käytyä tukemassa, kun oli pop-up-ravintola pystyssä.

Niin ja...

Negrita: Spanish word for black girl (negra), used as a term of endearment or just descriptive without being offensive


Sami Eerola vetäköön itsensä hirteen ja pääsee cancelittamasta, wokettamasta ja lisäämästä rasismia.
Turha rasismin ulinahan todellisuudessa vain lisää rasismia nostaen polarisaatiota ja suuttumusta, kun asioita korostetaan ja canceloidaan.

Ja Negrita-rommi muuten ei ole kovin hyvää. Se on ihan ok, mutta yleensä hyvin saman hintainen Caribba on paljon parempaa.

[ 9 viestiä | ]