Ajattelin nyt mennä nukkumaan. Ajattelin nyt mennä nukkumaan.
paras mainos ikinä :3 paras mainos ikinä :3
Kuumotus Kuumotus
Puutissit Puutissit
Smoke weed Smoke weed
kommentint kommentint
Kun saavut Luolastoon Kun saavut Luolastoon
Kasari Pepe Kasari Pepe
Kultsi, soittele mulle! Kultsi, soittele mulle!
Pulma Pulma
Eteläpuiston kamut Eteläpuiston kamut
Äiteen värssy Äiteen värssy
Painajaispolttoainetta Painajaispolttoainetta
NYET... NYET...
Niinistö Niinistö
Sad Existential Shower Sad Existential Shower
Koira kiva :3 Koira kiva :3
Gondolat lentää etelään Gondolat lentää etelään
Tuura: Ilon ja Onnen Päivä Tuura: Ilon ja Onnen Päivä
koulujäätelönsyöjä koulujäätelönsyöjä
Tulevaisuus on täällä Tulevaisuus on täällä
Luistaa Luistaa
Älä laita tällästä Älä laita tällästä
Voi veljet Voi veljet
 1 082 näyttökertaa, 9 viestiä, 20.85 MB, 1 tiedosto, 26.10.2021 02:37:02
[ + 2 - | ]

jonnet muistaa jos muistaa

[57826] [vice-city.mp4] [20.85 MB] [640x360] [] []

jonne

(68)  · 

gta vice city

 · 

gta

(42)  · 

nostalgia

(24)
26.10.2021 15:31:09
#510872 [+-] Piilota Suosittele

Itsehän en mitään homo Vice Cityä pelannu, mutta GTA 3:n kartan muistin ulkoa. Myöskin kuuntelin lähinnä omaa kanavaa, jossa soi ramstein.

[ 9 viestiä | ]