Murakka kahvi kisse Murakka kahvi kisse
Taikuutta Taikuutta
Hydraulic Press Channel Hydraulic Press Channel
Momskis >:3 Momskis >:3
great ideas great ideas
Seinessä uinnin jälkeen Seinessä uinnin jälkeen
Munat Munat
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
Mayhemia odotellaan :3 Mayhemia odotellaan :3
nakuankka rupee riehumaa nakuankka rupee riehumaa
Mr Murakka Mr Murakka
Kikkelimies Kikkelimies
Slurpsis Slurpsis
Kärpästen rouva Kärpästen rouva
sala liitom teoriam sala liitom teoriam
Prinssin lepakkolaulu Prinssin lepakkolaulu
Saattais vakuutusyhtiö vaatia videokuvaa selityksen lisäksi Saattais vakuutusyhtiö vaatia videokuvaa selityksen lisäksi
Ohjeita liikenteeseen Ohjeita liikenteeseen
Juotko edes murakkaa? Juotko edes murakkaa?
Crack Sparrow Crack Sparrow
jumalauta jumalauta
Sieg heil väinö! Sieg heil väinö!
Luontodokkari Luontodokkari
Tätä ei saanut lähettää tiktokkiin😆. Kantttihousut vois kanssa Tätä ei saanut lähettää tiktokkiin😆. Kantttihousut vois kanssa
 900 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 05.10.2021 15:36:56
[ + 4 - | ]

Hyvä ystävä ja pomo

[57143] [Haitari_ja_Klasu.jpg] [0.13 MB] [787x1181] [] []
Haitari_ja_Klasu.jpg

klasu

 · 

amiga

(9)  · 

haitari

(10)  · 

rip

(27)
05.10.2021 16:15:35
#505871 [+-] Piilota Suosittele

>>505867

Kyllä on. Kaivelen nyt koneen levyltä tietoja. Kertoi emäntä sanonneen, että salasana-koodit ym on tallessa jokaisesta jutusta. Mutta en nyt löydä vielä. Katsellaan ja nuuskitaan enempi.

06.10.2021 00:24:06
#505968 [+-] Piilota Suosittele

>>505963

Niimpä. Voi olla vaikka miten atleetti ja urheilullinen. et polta, et käytä alkomahoolia. Kehosi on temppelisi. Sitten PAM!!!

Olet syöpäpotilas....

07.10.2021 11:11:13
#506201 [+-] Piilota Suosittele

>>506030

Kehon kestävyys kaikenlaista vastaan on hyvä pitää kondiksessa. Mutta pahin kaikista on juuri stressi. Jatkuvasti jos on stressiä niin se tekee kyllä kehossa tuhoa.

07.10.2021 17:20:16 | 17:22:19
#506235 [+-] Piilota Suosittele

>>506207

No, entinen pomo yritti pitää stressiä poissa. Juteltiin varmaan 4.5h pomon vaimon kanssa. Hyvin läheiset suhteet on meillä kyllä. Itku tuli, ei auttanut mikään. Lahjoitin Lenovo-pöytäkoneen eteenpäin. Tabletit lähti myös nollattuina. Sain haxoroitua pomon kännykän niin, että sen voi myydä eteenpäin. Kamereoista tytär oli ottanut kalleimmat, mutta minä sain toki retrot. Pentax P30 johon 45 - 75mm putki, flashi. Adapterilla macrolinssi. Pitää tutkiskella. Canonin PowerShot G9 12.1 MP, 1st Gen nahkakotelolla. Manuaalivalitsimilla kamerassa. Näyttö on sekä muuta kamerassa. Jalusta sekä agenttikamera sekä pari muuta asiaa. Pitää tutkiskella.

PaintShop Pro 7 AQnniversary edition täydessä latingissa. Photoshop 7- raamattu. Vitunmoinen kasa adaptereita sekä converttereita MIDI-Digitaali-Midi. 3,5jackkeja, vaihtareilla,adaptereilla. Jatkokaapeleilla 90-asteen kulmassa. Kaikkea. Suurin osa heitettiin pois. Semmoista mitä ei välttämättä enää tarvitse.

[ 7 viestiä | ]