Saatanan rotta! Saatanan rotta!
Olen vajassasi Olen vajassasi
Aksolotli Aksolotli
Sekakäyttäjä kyrpä Sekakäyttäjä kyrpä
yulia yulia
Upilla ottaa pahasti Upilla ottaa pahasti
Tätä päivää Tätä päivää
Aamulla persuilua, illalla kovaa johtamista. Aamulla persuilua, illalla kovaa johtamista.
Sanna Sanna
Apinakeitto Apinakeitto
Cod comedy tj Cod comedy tj
Peterin lapsuus. Peterin lapsuus.
Lie Detector Lie Detector
Pyllistä veronmaksaja, liukastetta ei ole Pyllistä veronmaksaja, liukastetta ei ole
Pudasjärven abc ei tykkää neekereistä Pudasjärven abc ei tykkää neekereistä
Sannan hallitus ❤️ Sannan hallitus ❤️
hirttämättömät hirttämättömät
Sykkiminen ei koskaan lopu Sykkiminen ei koskaan lopu
No niinpä tietenkin. No niinpä tietenkin.
Metallin rapsuttaja 2000 Metallin rapsuttaja 2000
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
dimitrescu dimitrescu
Argumentaatiovirhe Argumentaatiovirhe
näin niitä lapsia kasvatetaan näin niitä lapsia kasvatetaan
 788 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto, 03.04.2019 16:25:47
[ + 3 - | ]

Kowalski, selittäkää!

[27183] [tolkien-controversy.png] [0.43 MB] [500x757] [] []
tolkien-controversy.png

lord of the rings

(13)  · 

lotr

(97)  · 

tolkien

 · 

sormus

(13)  · 

rip

(27)
03.04.2019 17:31:35
#181401 [+-] Piilota Suosittele

>>181388
Noh itellä jäi ne lorut lukematta kirjasta. Oli sellasta paskaa että. Leffoista muistan että jotain siellä höpistiin sormuksien jakamisesta. Mutta hienoa että ymmärsit vihdoin kysymyksen ja onnistuit vastaamaan :)
Ota ei-vammainen papukaijamerkki.

03.04.2019 17:42:47
#181406 [+-] Piilota Suosittele

>>181403 siis ihan oikeasti. oot vittuilumielessä vääntäny oman parodisen version papukaijamerkistä vs copypasteet jonkun laiskasti tekemän clipart -papukaijamerkin. toisessa on henkilökohtasta painoarvoa, toinen on jo koulun penkillä loppuun kulunu juttu. vitun hienoo, epäironisesti eli ei yhtään piilovitsaillen, että halusit nähä vaivaa sen eteen että auot mulle päätä.

arvostan panostasi käsi lipassa, oli mielikuvasi meikäläisestä tai asenteestani mitä tahansa :D

03.04.2019 17:50:21 | 17:53:33
#181411 [+-] Piilota Suosittele

>>181406
Paitsi että jos osa käyttää kuukkelia niin voi nähdä että en oo ite tota piirtäny. Ellen sitten ennustanut tulevaa vuodelta 2017. En todellakaan jaksais nähdä vaivaa sun etees google hakua enempää.

ps. en usko yliluonnolliseen
ps(ps)(ei se puolue). ei oo mitää henkilökohtasta, kuhan nyt vittuilin takasin heikkoon vittuiluyrityksees joka meni ainakin näin omasta mielestä vähän pieleen.

04.04.2019 10:09:10
#181673 [+-] Piilota Suosittele

>>181464
Jos toi sun eka kommenttis ei ollu vittuilun yritys niin en sit tiiä. Tähän voisin laittaa asiallisen kysymyksen mutta se menis 100% vittuilun näköseks joten jätän sen tohon ekaan lauseeseen. Jos ei ollu yritys vittuilla niin vedä johtopäätökset.

[ 15 viestiä | ]