Liian pitkä vitun Digimummo, liian pitkä Liian pitkä vitun Digimummo, liian pitkä
Känni spaghetti Känni spaghetti
kurwa drift kurwa drift
ehana babygirl xoxo ehana babygirl xoxo
Mutiainen ja Kepu - ei älämölä linjoilla Mutiainen ja Kepu - ei älämölä linjoilla
viestini teille kaikille viestini teille kaikille
NÄIN KÄYTÄT VALKOSIPULIA NÄIN KÄYTÄT VALKOSIPULIA
planeettavaihde planeettavaihde
aivot jääty aivot jääty
häbis 911 häbis 911
Kiinalainen keittiö Kiinalainen keittiö
rajua rapetusta rajua rapetusta
Lisää persettä rättipäille Lisää persettä rättipäille
normaalit esiintymisjuomat normaalit esiintymisjuomat
Stadilaiset luonnossa Stadilaiset luonnossa
gta5 modi gta5 modi
Tissit Tissit
Naisviha ja Sofia Virta (vihr) Naisviha ja Sofia Virta (vihr)
Setämies raapii mahaa näin kun käsissä on viinapullot Setämies raapii mahaa näin kun käsissä on viinapullot
Ihana bettie Ihana bettie
hienosti keulittu hienosti keulittu
EVITA SÖPÖIN BABYGURL XOXO EVITA SÖPÖIN BABYGURL XOXO
Hyvin kulkee Hyvin kulkee
wrong neighborhood wrong neighborhood
 953 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 05.10.2021 08:47:47
[ + 3 | ]

Ruotsalaiset opiskelee ruotsia duolingon avulla hmm

[57140] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [828x824] [] []
tiedosto.jpg

duolingo

 · 

ruotsi

(146)
05.10.2021 08:59:22
#505826 [+5] Piilota Suosittele

>>505824
Olin 2007 Södertäljessä töissä ja siellä oli joku suomalainen kaveri, joka oli muuttanu sinne jo 60-luvun lopussa. Itki ku oli otettu tulkkauspalvelut pois ja ei voinu enää käydä märisemässä sosiaalissa. Jotenki mietin, et kuinka voi asua 40 vuotta maassa ja skipata kielenopiskelu kokonaan...

05.10.2021 13:56:46
#505848 [+7] Piilota Suosittele

>>505826
0 kunnioitusta uutta kotimaataan kohti. Sitten jotkut 10v+ suomessa asuvat neekerit jotka ei vieläkään osaa suomea 3 sanaa enempää ihmettelee kun niitä ei kunnioiteta.

06.10.2021 01:18:15
#505976 [+-] Piilota Suosittele

Oiskohan taustalla muutaman päivän takainen uutisointi suomalaisista surkeina integroitujina espanjaan. Siellä ne raiskaa, pahoinpitelee, ryöstää, murhaa, pieksee puolisoaan.... ei kun siis ei mitään noista, vaan ovat laiskoja opettelemaan espanjaa.

[ 5 viestiä | ]