Yes Yes
Maailman vahvin kalja Maailman vahvin kalja
Estradille saapuu, no siili ja koiro Estradille saapuu, no siili ja koiro
Karhuemo ja nassukat Karhuemo ja nassukat
Homojärvi Homojärvi
sheikkaa bum sheikkaa bum
Hupsista Hupsista
Banaanin puhdistaja 2000 Banaanin puhdistaja 2000
hapsille persettä hapsille persettä
Nikketöity maa, etelä afrikka on samalla viellä Nikketöity maa, etelä afrikka on samalla viellä
Moottoripyöräilyä Moottoripyöräilyä
En ollut nähnyt tätä jaksoa En ollut nähnyt tätä jaksoa
Rapebots Rapebots
Niih Niih
Ei tunnu missää, mennääks panee? Ei tunnu missää, mennääks panee?
Viini ei kelpaa Viini ei kelpaa
Venäjällä tapahtuu Venäjällä tapahtuu
Mä käristin vahingossa itteni tuolla Mä käristin vahingossa itteni tuolla
kuudes ice tea kuudes ice tea
Hölskyy Hölskyy
Fuck christ oy 2 Fuck christ oy 2
Ihana nainen Ihana nainen
Tänä kesänä elokuvateattereissa Tänä kesänä elokuvateattereissa
Young man! I am a lady!! A naughty one. Young man! I am a lady!! A naughty one.
 953 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 05.10.2021 08:47:47
[ + 3 | ]

Ruotsalaiset opiskelee ruotsia duolingon avulla hmm

[57140] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [828x824] [] []
tiedosto.jpg

duolingo

 · 

ruotsi

(146)
05.10.2021 08:59:22
#505826 [+5] Piilota Suosittele

>>505824
Olin 2007 Södertäljessä töissä ja siellä oli joku suomalainen kaveri, joka oli muuttanu sinne jo 60-luvun lopussa. Itki ku oli otettu tulkkauspalvelut pois ja ei voinu enää käydä märisemässä sosiaalissa. Jotenki mietin, et kuinka voi asua 40 vuotta maassa ja skipata kielenopiskelu kokonaan...

05.10.2021 13:56:46
#505848 [+7] Piilota Suosittele

>>505826
0 kunnioitusta uutta kotimaataan kohti. Sitten jotkut 10v+ suomessa asuvat neekerit jotka ei vieläkään osaa suomea 3 sanaa enempää ihmettelee kun niitä ei kunnioiteta.

06.10.2021 01:18:15
#505976 [+-] Piilota Suosittele

Oiskohan taustalla muutaman päivän takainen uutisointi suomalaisista surkeina integroitujina espanjaan. Siellä ne raiskaa, pahoinpitelee, ryöstää, murhaa, pieksee puolisoaan.... ei kun siis ei mitään noista, vaan ovat laiskoja opettelemaan espanjaa.

[ 5 viestiä | ]