"Ei kai haittaa...?" "Ei kai haittaa...?"
Olet mitä syöt :3 Olet mitä syöt :3
Kuvan kaunis Kuvan kaunis
Minua on huijattu Minua on huijattu
Muh yksityisyys Muh yksityisyys
Naistenkaataja Naistenkaataja
Kelaus aika Kelaus aika
Jatkoa Sonic-desingille Jatkoa Sonic-desingille
Loputon Loputon
Kätevä robotti Kätevä robotti
I'm with stupid -> I'm with stupid ->
Juotavaa nikelle Juotavaa nikelle
Muumi-klassikko: Painajainen muumitalossa Muumi-klassikko: Painajainen muumitalossa
Vapaaherra Vapaaherra
kerran vielä savut saa kerran vielä savut saa
Denver the last Hinosaur. Denver the last Hinosaur.
Ihmemaa Ihmemaa
Kaverit Kaverit
Nimeni on Hämmentynyt Nimeni on Hämmentynyt
Karvapallo Karvapallo
Sormeilua Sormeilua
Halla-Aho Halla-Aho
miksikö olla edgy miksikö olla edgy
Melkein... Melkein...
 535 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 02.10.2021 00:03:02
[ + 5 | ]

Lievä persufobia akalla.

[57094] [Screenshot_20211001-235823_Twitter.jpg] [0.44 MB] [1079x1452] [] []
Screenshot_20211001-235823_Twitter.jpg

persufobia

 · 

tyhmä

(63)
02.10.2021 00:45:36 | 00:48:46
#505051 [+8] Piilota Suosittele

Nyt on jo edistytty ku persut tulee jo radioaaltoja pitkin entisen pistorasian lisäksi. Seuraava askel lienee se, että ku kaupungissa on etes yks persu niin se lähettää painajaisia kaikille vihervasemmistolaisille.

Ei vittu, mt lähihoitaja?

https://twitter.com/LMaeeni

02.10.2021 01:29:50
#505057 [+7] Piilota Suosittele

"Nainen, äiti, selviytyjä,adhd, mamun vaimo, traumalapsuus ja mt lähihoitaja."

Kertoo hyvin siitä, miksi pitää olla persufobinen. Valitettavasti tällainen traumatapaus sitten on mt-lähihoitajana.

02.10.2021 17:50:12
#505185 [+-] Piilota Suosittele

Pystyyhän siinäkin blokkaamaan sen sisällön mitä ei halua katsoa. Tai ilmiantanaan. Itsekin ilmiannoin yhen tyypin ja sen koko tiktok poistettiin hehe

02.10.2021 22:32:03
#505295 [+-] Piilota Suosittele

>>505069
Ei varmaan tekis pahaa poistaa se sovellus.. mielenterveys saattais parantua

Ton kohalla liian myöhäistä, pojalta saan sentään puhelimen pois jos alkaa huudattamaan sitä kun yritän keskittyä omaan puhelimeen PUHUMALLA jollekkin SAATANA ja siksi sen nimi on PUHELIN, ei TUBETIN tai TIKTOKIN.

Pitäs rauhottua, en avaa uutisia siis.

[ 13 viestiä | ]