Nätti likka Nätti likka
Mies lähtee sodasta mutta sota ei miehestä Mies lähtee sodasta mutta sota ei miehestä
Ei vittu mihin tää maailma on menossa Ei vittu mihin tää maailma on menossa
Synkassa Synkassa
Mummon pullavati ei sovellu mikroon Mummon pullavati ei sovellu mikroon
Munalla maailmanloppuun Munalla maailmanloppuun
Pikku-Petra liikunnantunnilla Pikku-Petra liikunnantunnilla
Hieno lelu tulevalle kouluampujalle Hieno lelu tulevalle kouluampujalle
Alafemmat Alafemmat
Pottapuhelut :---D Pottapuhelut :---D
Palestinian Steve Irwin Palestinian Steve Irwin
muista suojaus muista suojaus
Ryppy ja Koponen katsovat uutisia Ryppy ja Koponen katsovat uutisia
Look at this person Look at this person
:O :O
Aprillipila exälle Aprillipila exälle
Feast 3 - Final Song Feast 3 - Final Song
gopro gopro
Virgin Chad vs Chad Virgin Virgin Chad vs Chad Virgin
qwerty qwerty
8) 8)
Kusitauko Kusitauko
Herra Törni/Thorne Herra Törni/Thorne
sykkii sykkii
 734 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 23.09.2021 09:27:39
[ + 2 | ]

Persuilla menee hyvin 👍

[56907] [tiedosto.jpg] [0.26 MB] [720x921] [] []
tiedosto.jpg

Äärioikeisto

(12)
23.09.2021 23:17:33
#503188 [+-] Piilota Suosittele

Erityisesti Vihreiden tapauksessa suurin ongelma on se, että itse toimitaan juuri päin metsää eli osaajien sijaan tuodaan ja houkutellaan osaamattomia sellaisista maista, joista integroituminen länsimaalaiseen yhteiskuntaan ei vain toimi eikä myöskään ole osaamista (tai haluakaan).

Vihreät ovat viime aikoina kunnostautuneet avoimen shekin käytössä afghanistanilaisten tuonnissa ja kuten esimerkiksi jo Saksassa tuli todistettua, eivät sieltä tänne nyt tule vain kiltit piltit. Saati osaajat.

Lisäksi Vihreät ja muu vasemmisto sivuuttavat suomalaiset työttömät ja Suomessa jo olevat ulkomaalaiset työttömät ja haluavat haalia tänne lisää uutta porukkaa, jotta palkkoja voidaan polkea ja toisaalta maksaa aina vain enemmän tukiaisia kasvavalle työttömien armeijalle.

23.09.2021 23:17:46 | 23:18:33
#503189 [+1] Piilota Suosittele

>>503167
Opiskelemaan tai työn perässä saapuvalla on jo kaikki elämisen edellytykset ja turvallinen lähtömaa, eikä hänen näin ollen tarvitse aloittaa turvapaikanhakuprosessia.

24.09.2021 02:15:03
#503237 [+-] Piilota Suosittele

Taidan vähän läikyttää bensaa, äänestää vihreitä parin vuoden päästä, ja kuvata tapahtuman.

Tottakai lavastan tilanteen, mutta sitä huutoa.

[ 7 viestiä | ]