Objection Funk Objection Funk
hieno trikki oli :3 hieno trikki oli :3
Naista viedään Naista viedään
YTPMV: Robotnik_II.wmv YTPMV: Robotnik_II.wmv
läske :3 läske :3
Tissit Tissit
Ys I ・ II (PC Engine CD) - To Make the End of Battle Ys I ・ II (PC Engine CD) - To Make the End of Battle
pikkukallen oppivuodet pikkukallen oppivuodet
Short shifter Short shifter
MISTER BOOOND =( MISTER BOOOND =(
börhet börhet
isämmaa puolustettu isämmaa puolustettu
trumpin tukija trumpin tukija
<3 <3
tin.. eiku tyronen seikkailut tin.. eiku tyronen seikkailut
homosex homosex
kakkaa pippelissä kakkaa pippelissä
lastenohjelma lastenohjelma
Nautings Nautings
jekku jekku
Kuvakommentti Kuvakommentti
Ei nimi miestä pahenna Ei nimi miestä pahenna
Dark Sarah - The Gods Speak Dark Sarah - The Gods Speak
nännit 2 nännit 2
 966 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.94 MB, 1 tiedosto, 12.09.2021 14:07:40
[ + 4 - | ]

Peräkärry

[56642] [5eb3da2c18971a91e5328360af2bfb61.mp4] [2.94 MB] [352x640] [35.02s] [] []

varastettu

 · 

peräkärry

12.09.2021 18:09:16
#500143 [+1] Piilota Suosittele

Kaikki lähtee mikä ei ole pultattu kiinni tai vähintään 3-kertaisella lukituksella.
Baltit ja ryssät vie käyttötavarat, rakennustarvikkeet, auton osat ja polttoaineet.
Bulgarian /romanian romanit vie rahapussit, arvometallit vaikka vanhuksen kaulasta tai sitten kaivetaan kuparikaapelit maan alta ja eihän niitä katalysaattoreitakaan voi jättää rauhaan, tosin kotimaiset nistitkin tietää että niistä saa rahaa.
Samoin nää kotimaiset rikosnerot sosialisoi kaikki vähänkin arvokkaammat fillarit ja diilaa ne eteenpäin.
Arabit taas tyytyy diilaan sukulaistensa valmistamaa kamelinpaskalla jatkettua "Hashisen konetta" tai kukkaa.
Neekurit puolestaan tyytyvät vain käyttäytymään kuin eläimet, eli jos sitä ei voi raiskata, eikä syödä, eikä rääkätä, sen voi aina hajoittaa, sylkeä, kusta ja paskantaa sen päälle.

12.09.2021 18:41:33
#500154 [+2] Piilota Suosittele

Hyvin näkyy joka paikassa hienna-neekerien toiminta. Missä tahansa olikin. Edelleen jatkaa vuosisatojen perinteitä. Varasta se mikä ei ole omaa ja te siitä oma.

[ 4 viestiä | ]