ikkuna vinossa ikkuna vinossa
Good times Good times
Slipknot - Psychosocial Slipknot - Psychosocial
Sons of a.. Sons of a..
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Juuh elikkäs Pasta Carbonara Juuh elikkäs Pasta Carbonara
hieno paita hieno paita
Uusi mies Uusi mies
Tunturiohje Tunturiohje
loma loma
Jeesus kerjäsi sitä ja sinä olet seuraava. T: Amerikan Benkku Jeesus kerjäsi sitä ja sinä olet seuraava. T: Amerikan Benkku
seko pää transsut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD seko pää transsut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Väestönvaihto salaliittoteoria osa3 Väestönvaihto salaliittoteoria osa3
kepponen kepponen
Kissu ja ilmapallot Kissu ja ilmapallot
lääkettä saaatana :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD lääkettä saaatana :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kekkonen Kekkonen
Työauto myynnissä Työauto myynnissä
NUUH NUUH
vasaralla vaihdetta vasaralla vaihdetta
Hyvä ehdokas vkk:lla 😁 Hyvä ehdokas vkk:lla 😁
Painopiste Painopiste
omikron vammane omikron vammane
metallikenkä metallikenkä
 813 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.45 MB, 1 tiedosto, 09.09.2021 21:46:45
[ + 1 | ]

Elokapina

[56579] [tiedosto.jpg] [0.45 MB] [1920x1280] [] []
tiedosto.jpg

elokapina

(118)  · 

ilmastonmuutos

(47)
09.09.2021 22:09:17
#499098 [+4] Piilota Suosittele

Eloapina lauman istuskelu aiheutti kiertoteitä ajaneiden ja miekkarin takia jumiutuneiden autojen ylimääräisiä co2 ym. hiukkas päästöjä.
Idiootit kun eivät ymmärrä että ihmisten ja tavaran on välillä liikuttava nopeammin kuin jalan / polkupyörällä / sähköskuutin / hevos / aasi vankkurien nopeudella ja oikeasti vasta siinä vähenee päästöt kun tehdään liikkumisesta sujuvaa kaikille kulkumuodoille.
Jo 1980-luvulla ympäristöliike ja koijärven risuparrat "asiantuntijoina" kertoivat kuinka turku, raisio ja raasepori ovat 2 metriä vedenalla vuonna 1995 kun pohjoisnapa sulaa otsoni aukon takia, joten vitut tulevaisuuden vedenoususta, meillä on vuonna 2041 "leijulaudat" ja leijuvat autot.

10.09.2021 16:26:51
#499380 [+-] Piilota Suosittele

Otsonokadon peloittlelu oli 80-luvulla aina 90-luvulle asti. Mitään ei tapahtunut. Nyt on korona"pandemia" pelottelua kestänyt kohta 2 vuotta, ihmiset alkaa pikkuhiljaa tajuta että kysymys on vain totalitarismin sisäänajosta, ei viruksesta. Kuka uskoi sanotaanko 2 vuotta sitten että et voisi elää ainutlaatuista elämääsi ilman "koronapassia"? Terveisin:666

[ 5 viestiä | ]