Vesipuhvelin nousu Vesipuhvelin nousu
Jaxuhali Väänäselle Jaxuhali Väänäselle
Ehkä? Ehkä?
pien :3 pien :3
The Cat in the Hat (Lamp) The Cat in the Hat (Lamp)
terve naapurit terve naapurit
Pihvi Pihvi
Muutama yksittäistapaus Muutama yksittäistapaus
MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----: MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----:
Glögi Hitler Glögi Hitler
Oulun poliisilla tuli ongelma. Oulun poliisilla tuli ongelma.
Fight the virus Fight the virus
acid acid
Kivapuhetta, parempaa Kivapuhetta, parempaa
Lakkaa poika haaveksimasta ja ime kikkelisi Lakkaa poika haaveksimasta ja ime kikkelisi
voe vittu voe vittu
yrmy :3 yrmy :3
benssoni benssoni
hyvää yötä :3 hyvää yötä :3
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
turpaan turpaan
Näin hoituu pari laattaa mukavasti ♥ Näin hoituu pari laattaa mukavasti ♥
Megaperse Megaperse
What are the orders, sir? What are the orders, sir?
 1 004 näyttökertaa, 19 viestiä, 3.12 MB, 1 tiedosto, 28.08.2021 17:13:23
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 28.08.2021.

Nuku yö ulkona

[56172] [20210828_170117.jpg] [3.12 MB] [3264x2448] [] []
20210828_170117.jpg

biolite

 · 

retkikeitin

 · 

usb

(8)  · 

lataus

(6)  · 

poltto

(10)  · 

lämpöä

 · 

homo

(632)  · 

dildo

(156)
28.08.2021 17:25:07
#495405 [+2] Piilota Suosittele

Ainakin ku mää meen telttailemaan, niin ei mulla oo muuta matkassa ku trangia ja kalavehkeet. Puhelin mukana mutta pois päältä

28.08.2021 18:41:40
#495412 [+1] Piilota Suosittele

Hyvä et otat osaa kampanjaan. itekki meinasin, mut tää päivä on aina niin myöhään ja omat vehkeet oo tehty pakkaseen...

29.08.2021 01:37:06
#495499 [+-] Piilota Suosittele

siinä on risukeitin millä saa (ehkä) kännykän latautumaan? Itse päädyin trangiaan. Nuo latauspiuhat johonkin keittimeen ei oikein vakuuta ja vittuako sitä lähtisikään metsään kännykkää latailemaan...

30.08.2021 16:20:11
#495852 [+-] Piilota Suosittele

>>495825

Oli. Tuli todettua myös, että metsähallituksen erätyttö tuli kyselemään biolitesta, että mikä toi on. Siinä sitten 15 min höpäjättiin ja käytiin kuulumisia.

12.12.2024 02:38:50
#665624 [+-] Piilota Suosittele

Uusavuttomuus maksimoitu. Penskana mentiin metsään tikkuaskin kanssa. Kirves ja puukko apuna, tulet tehtiin.

[ 19 viestiä | ]