Vaikuttaa jälkeen päin erittäin uskottavilta. Tappajavirus leviää, porukka putoilee suorilta jaloilta joka paikassa! Olin kyllä itsekkin aluksi, että vittu nyt on vaaran paikka.
>>491560 Toi Wuhanin keissi on helvetin epämääränen sotku. Ensin epäiltiin se olevan wuhanista, sitten väitettiin että se on salaliittohörhöjen folliohattuilua että se mukamas ois wuhanista, ja nyt Saksa ilmoittaa että kokoajan ollaan tiedetty että se on wuhanista https://yle.fi/a/74-20149196
[
3 viestiä
|
]
⭰
Rokote
Kåråna
Feels both old and sad man ;____;
no vaccines
Maskittomia oppilaita poistettiin lukiosta
Ja oli salaliittoteoriaa väittää toisin...
Suomen "asiantuntijat".
Onko ihme, että luottamusta ei ole.
Pysykää kotona.
Et laita sitä koronarokotetun verta
nyt on aika elää
Koronapotilaatko yliedustettuina? Tehohoitopaikkojako ei riitä?