Enne oli elämää. Enne oli elämää.
Se on kohta joulu taas! Se on kohta joulu taas!
Faktaa Faktaa
Heeey Mark Arena Heeey Mark Arena
ei ollut hyvää >:3 ei ollut hyvää >:3
Sisäministeri Sisäministeri
Koiruus Koiruus
Qinq dynastian lipun synty Qinq dynastian lipun synty
Psyyke Psyyke
Ensimmäinen kuva kissasta Ensimmäinen kuva kissasta
Intian poika tarjoaa bisneksiä Intian poika tarjoaa bisneksiä
Koiru hukassa Koiru hukassa
Kissa tikkaissa Kissa tikkaissa
Äänestys kusee Äänestys kusee
Slayjer eksyny ryssiin Slayjer eksyny ryssiin
Trump on järjestämässä vallankaappausta ja telotuspartioita Trump on järjestämässä vallankaappausta ja telotuspartioita
unelmointia unelmointia
nyt riittää :3 nyt riittää :3
Kummeli - Ei lainata Kummeli - Ei lainata
ghost busters ghost busters
cuddlepuddle :3 cuddlepuddle :3
Dont you cry tonight Dont you cry tonight
punavihreä käsikirja punavihreä käsikirja
No country for old men No country for old men
 712 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 20:30:06
[ + 7 - | ]

Eriasia.

[55867] [20210818_185113.jpg] [0.19 MB] [1077x1242] [] []
20210818_185113.jpg

19.08.2021 09:34:38
#491448 [+-] Piilota Suosittele

>>491347
sano oma mielipitees netissä

<wööö sun pitää olla asiantunija ja opiskellu afganistanin tilannetta ainakin viimeiset 45 vuotta jotta voit sanoa mielipitees wööööööö
Neekerit on neekereitä ja ne neekeröi, parempi jos pysyvät alueilla joissa neekeröinti kuuluu juttuun. Voi sitte vaikka vanhuksena käydä kattoo millanen kulttuuri sinne on rakentunut jos ovat hieman rauhottuneet.

19.08.2021 09:43:01
#491451 [+-] Piilota Suosittele

>>491448
Ei siinä kauaa mennyt kun Luolaston ensimmäinen asiantuntija ilmestyi. Lisää odotellen. Ihan mielenkiinnosta kysyn kuinka sinusta tuli pätevä kommentoimaan Afganistanin tilannetta? Pelkkä peruskurssi lukemalla otsikot (ja korkeintaan ingressit) viime päivien otsikoista, vai jopa jatkokoulutusta lukemalla Wikipediasta Afganistanin historiasta jokaisen kappaleen ensimmäisen rivin?

19.08.2021 20:39:21 | 20:39:58
#491552 [+-] Piilota Suosittele

>>491451
Arvoisa ajatusjohtajamme, saanko jo sanoa oman mielipiteeni ilman että gestapo tulee hakemaan minut? Luin kyllä ne lehtijutut esim. kokonaan enkä vain otsikoita. Kuinka kauan pitää opiskella, ennen kuin saan olla jotain mieltä asiasta? Esim. matematiikkaa en ole erikseen lukenut, saanko sanoa, että mielestäni 1+1=2? Vai pitääkö matemaatikko kaveriltani kysyä, että onko 1+1=2 totta, ja sitten siteeraan häntä ja linkkaan johonkin hänen opiskelunsa?

Ja anteeksi vielä kerran.

19.08.2021 21:29:17
#491572 [+-] Piilota Suosittele

>>491552
Kommentissasi on ironia vahvana varsinkin kun tietää, että minä arvostelen, mutta en yritä estää, kun taas muutama ulinapetteripersu täällä on yrittänyt jopa manata meikäläistä vittuun koko luolastosta.

Älä siis vajoa itsesääliin. Ota itseäsi niskasta kiinni, niittaa pallit nitojalla kiinni vaikka alavatsaan jos eivät muuten jalkovälissä pysy, suorista selkäsi ja lopeta vikinä.

[ 10 viestiä | ]