kaheksakyt senttiä kaheksakyt senttiä
Luki käsikirjoituksesta Luki käsikirjoituksesta
Lopputulos hivelee silmiä Lopputulos hivelee silmiä
Muumikokoelma Muumikokoelma
The earth is spaghetti The earth is spaghetti
Euphoric thinking Euphoric thinking
Oikeus on tapahtunut Oikeus on tapahtunut
SORRON YÖSTÄ NOUSKAA SORRON YÖSTÄ NOUSKAA
Hyvät tissit Hyvät tissit
Tawna <3 Tawna <3
Aika paska tuuri Aika paska tuuri
Tositarina Tositarina
:) :)
Ratsastusta Ratsastusta
Mietelause Mietelause
Failbook Failbook
Fiksu ukkeli Fiksu ukkeli
Vittu mitä paskaa :DDD Vittu mitä paskaa :DDD
nyt loppu kehitys vammailu nyt loppu kehitys vammailu
Raappis ja Paint Raappis ja Paint
BÖRH! BÖRH!
Metsänpeikko Metsänpeikko
Lemminkäisen välikuolema Lemminkäisen välikuolema
Automaatioteknikon sunnuntaihuvit Automaatioteknikon sunnuntaihuvit
 729 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.29 MB, 2 tiedostoa, 17.08.2021 19:36:47
[ + 9 - | ]

Kiitos Mestari!

[55844] [7f7pc.jpg] [0.07 MB] [780x433] [] []
7f7pc.jpg
[55843] [c0lr3.jpg] [0.21 MB] [687x1190] [] []
c0lr3.jpg

18.08.2021 01:21:45
#491084 [+-] Piilota Suosittele

Tilanne on juurikin näin. Heti kun ote lerpahtaa alkaa ählämien touhu. Sama on ollut nähtävissä kaikkialla mihin niitä on viety. Ruotsi, Suomi, joista ruotsilla vielä tällä hetkellä pahemmat tilanteet. Mutta Suomi tulee kovasti perässä hetki hetkeltä. Itäkeskuksen alue on menetetty. Kontula, Myllypuro, Itäkeskus, Vuosaari. POhjoisella alueella on alkanut vaellus käymään pois, koska niitä alkanut näkymään. Lieveilmiöinä leikkikentän uima-altaat on poissa käytöstä, koska niissä pestiin vaatteita. Talonyhtiöiden pesutiloissa (matto & vaatepesula) pestään koko suvun vaatteet ja matot (sama meininki manneilla ja ählyillä).

Helsingistä on alkanut kato käydä. Syntysuomalaiset muuttavat muualle. Alueille, johon ei somali ja ähly ei halua mennä. Nyt se on aivan selvä asia miksi muuttavat.

18.08.2021 17:51:42
#491236 [+-] Piilota Suosittele

Juuri näin.

Tavallinen kansa siellä halailee talibanitaistelijoita ja juhlii talibaneja kadulla.

Muutama harva äänekäs sitten on huolissaan itsestään, perheestään, sukulaisistaan, jotka väitetysti pitävät talibaneja ongelmana.

Jos Afganistanista alkaa "Eurooppa-vyöry", niin todellisuudessa sieltä tulee talibaneja ja taliban-mielisiä suurin osa ja vain muutama harva oikeasti hädässä oleva. Etenkin, jos "hädässä oleva" on mies. Nuoret naiset ja etenkin teinitytöt ovat riskiryhmässä, mutta Eurooppa-vyöryn iskiessä, me tiedämme aiemmista hyvin, ketkä sieltä "turvaa" hakemaan läpsyttelevät. Eivät todellakaan teinitytöt. Ehkä teinipojiksi itseään väittävät, mutta heillä on ikää keskimäärin 35 vuotta, sharia-lakia kannatetaan ja heidän mielestään teinitytöt pitää pakkonaittaa heille.

Sinisilmäisyydellä, naiiviudella ja ylitsevuotavan typerällä ihmiseen luottamisella ja uskomisella Eurooppa tuhoaa itsensä, ellei estä Eurooppaan kohdistuvaa vyöryä maista, joiden kansalaiset vain eivät voi integroitua länsimaisiin oikeusvaltioihin.

[ 12 viestiä | ]