elämä on elämä on
puolalainen kertasinko puolalainen kertasinko
nuq nuq
Pitsa Enrico Pitsa Enrico
Virtuaaliloma Virtuaaliloma
Tiktok tissit Tiktok tissit
kotitekoinen roomba kotitekoinen roomba
Naiset huoria :D Naiset huoria :D
Pokemon tarinan alku. Pokemon tarinan alku.
Kyllä Kyllä
Batman eri elokuvissa Batman eri elokuvissa
Lahnasta lohi Lahnasta lohi
Uusi hieno aktiviteettilelu Uusi hieno aktiviteettilelu
Interventio Interventio
Disturbed Man Disturbed Man
kjeh röäh jenkkirautta se olla pittääh kjeh röäh jenkkirautta se olla pittääh
Näyttelijät lapsena Näyttelijät lapsena
Messias Messias
Ja seinä Ja seinä
yritti varoittaa :3 yritti varoittaa :3
Suhautus Suhautus
Auki Auki
kamelinvarvas kamelinvarvas
Tyäukot Tyäukot
 873 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 31.07.2021 08:48:33
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 31.07.2021.

Riffe ja Saddam

[55487] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [750x726] [] []
tiedosto.jpg

31.07.2021 09:55:34
#485220 [+1] Piilota Suosittele

Saddam oli läjä paskaa mutta silti paras vaihtoehto. Hiekkaihmiset eivät osaa käsitellä tilannetta jossa niillä on vaihtoehtoja. Rautanyrkki on ainoa jolla ne apinat pysyy ruodussa.

31.07.2021 13:33:14
#485256 [+-] Piilota Suosittele

>>485220
paska äijähän se toki oli mutta ei sillä ollu mitään tekemistä al-qaedan, bin ladenin tai wtc tornien räjäytyksen kanssa niinkuin ameriikka antoi ymmärtää. myöskään sillä ei ollu niitä joukkotuhoaseita minkä takia sitä vastaan oli niin tärkeä lähteä sotaan. ja ylimääränen juttu mitä ei ollut niin mitään jatkosuunnitelmaa että mitä sitten kun saddam on poissa, kyllä irakilaiset varmaan ottaa vapauttajat vastaan kukkaseppelein ja hoitaa sen jälkeen asiansa kuntoon itsekseen ja laulaa kumbayaa. mitäpä tapahtuikaan? ISIS, perkele. ja sen mukana pakolaiskriisit ja mitä vielä.

kiitos bush

31.07.2021 18:39:22
#485308 [+1] Piilota Suosittele

>>485256 Terrorismin vastainen sota oli yksi iso öljyreissu jossa herroja ei ihmishenget kiinnostanu. Ei omat eikä vieraat.

Jos Bushin porukka ois halunnu terrorismia vastaan sotia, nii oikeat osoitteet ois ollu saudi-arabia ja dubai. Muttei sopinu plääniin.

31.07.2021 20:53:32
#485387 [+1] Piilota Suosittele

Nato sai aikaan nykysen musulmaanien joukkovaelluksen ihmisten ilmoille. Saddam ja Gaddafi oli molemmat hulluja diktaattoreita, mutta varsinki Gaddaf tajus mitä tulee tapahtumaan jos vahvat johtajat viedään hiekkaväeltä. Sikshän se saikin eurooppalaisilta lahjuksia, että ei päästä niitä apinoita jorpakon yli. Vaan mitenkä sitten, jenkit päänenässä halus pistää paikat paskaksi toisella mantereella ja tässä sitä satoa nyt sitten niitetään. Ja sitten vielä jotku apinat haaveilee Natoon liittymisestä höpöttäen jotaki ryssistä. Ryssä on ryssä vaikka voissa paistais, mutta ei ainakaan ne oo käyneet ympäri planeettaa laittamassa paikkoja paskaksi joiden jälkeiset tuhot saa muut sitten korjailla.
>>485220
>>485265

[ 5 viestiä | ]