Normaalia toimintaa heikäläisiltä. Jos ei ole kananugetteja, niin soitetaan 911. Jos ei ole jotain niin aletaan riehumaan.
Tästä tuli mieleen, että steissillä taksitarkastajan kimppuun käyntiin kun tarkasti taksien kykyä ja lupia. Somalit sekä muut vastaanaa perimää omaavat hiekka-ihmiset alkoivat käymään väkivaltaisiksi tarkastuksia kohtaan.
Semmoisia ne ovat.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Nigga_
Rasvapalo
Sillävälin afrikassa
Monenlaista mongertajaa
vasurin päivä pilalla
kahvimainos,
Suklaata Ugandasta
Tama meida oikkeus!
avaruus insinöörejä
jätkät tekemäs musaa
Juotavaa nikelle
Neekerimaassa taas neekerit edustaa
Muutama jälkeläinen
Dosentti, Anu ja Jeesus
SDP olisi maksanut
Suklaata
½ tuntia neekeröintiä
harjoittelu on tärkeää
Kunnes myönteinen turvapaikkapäätös meidät erottaa